گولتیه، سرمربی جدید پاری سن ژرمن؛ تا چند ساعت دیگه رسمی میشه

کریستف گوتیه سی و یکمین مربی تاریخ پاری سن ژرمن خواهد بود. گوتیه هفتمین مربی ای خواهد بود که از زمان حضور قطری ها و مالکیت این باشگاه روی نیمکت پی اس جی می نشیند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نشریه فرانسوی اکیپ در یک گزارش اختصاصی خبری مدعی شده است که کریستوف گوتیه به زودی قراردادی دو ساله با پاری سن ژرمن امضا خواهد کرد و رسما به عنوان سرمربی جدید این باشگاه و جانشین مائوریسیو معرفی خواهد شد. پوچتینو گوتیه پیش از این هدایت تیم فرانسه از نیس را بر عهده داشت.

بر اساس این گزارش، گوتیه فردا پس از نشست خبری به تمرینات پی اس جی می رود تا اولین تمرین خود را با بازیکنان این تیم انجام دهد و به آنها معرفی شود.

گوتیه جانشین مائوریسیو پوچتینو آرژانتینی شد که هفته گذشته اخراج شد. به گزارش اکیپ، انتظار می رود گوتیه فردا بعدازظهر در نشست خبری به رسانه ها معرفی شود. کنفرانس مطبوعاتی ارائه آن در استادیوم پاری سن ژرمن، پارک دو پرنس برگزار خواهد شد.


سرویس خبر شماره: 1832036
13 جولای 1401 ساعت 10:00 ب.ظ.
1.1 هزار |

0نقطه نظر

گوتیه 54 ساله تاکنون سه باشگاه را مدیریت کرده است که همگی فرانسوی هستند. باشگاه های قبلی او سنت اتین، لیل و نیس بودند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش اکیپ، کریستوف گوتیه به زودی قراردادی دو ساله با پاری سن ژرمن امضا خواهد کرد و رسما به عنوان جانشین پوچتینو معرفی خواهد شد.

این تیم دقایقی پیش اعلام کرد که گوتیه در حال حاضر از پاری سن ژرمن در مقر باشگاه حضور دارد و می توان قراردادی دو ساله با او در هر زمان امضا کرد. در صورت امضای قرارداد گالتیه و پاری سن ژرمن در جلسه امشب، وی رسما به عنوان سرمربی جدید این باشگاه معرفی خواهد شد.