گولر نفت آبادان: منظورم مجتبی حسینی نبود


سرویس خبر شماره: 1851648
12 نوامبر 1401 ساعت 13:13 |
2.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به جای وعده دادن، باید تلاش کنید

گلر صنعت نفت آبادان مدعی است که برخلاف ادعای اعضای پیکان، وقت خود را برای مبارزه با این تیم تلف نکرده است.

گولر نفت آبادان: منظورم مجتبی حسینی نبود

منبع: ایران ورزش



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بازی صنعت نفت آبادان و پیکان با تساوی به پایان رسید اما هر دو تیم ناراضی بودند. صنعت نفت از اینکه نتوانست در خانه پیروز شود ناراحت بود و پیکان هم از اتفاقات بازی ناراحت بود. یکی از اتفاقات افتادن احسان مرادیان دروازه بان صنعت نفت آبادان روی زمین بود که مورد انتقاد پیکانی ها قرار گرفت. مرادیان از این بازی و اتفاقات آن می گوید.

نبود هواداران در این شرایط صنعت نفت آبادان چقدر موثر بود؟
واقعا تاثیرگذار بود. جذابیت لیگ کاملا از بین رفته است. در این فصل فقط یک مسابقه از حضور تماشاگران سود بردیم و نگذاشتند ورزشگاه پر شود. در کل فضا خیلی خوب بود. همه مردم آبادان جو ورزشگاه را می شناسند و می دانند که بازی با هواداران برای حریفان صنعت نفت سخت است، امیدوارم مشکلات حل شود و هواداران به ورزشگاه بیایند و به تیم کمک کنند. .
به هواداران خود قول عاقبت خوش برای صنعت نفت آبادان می دهید؟
قول نده باید تلاش کنیم روز به روز پیشرفت کنیم تا به نیمه بالای جدول نزدیک شویم. فاصله تیم ها آنقدر کم است که این موضوع دور از دسترس نیست. ما تاکنون تلاش کرده ایم، اما یک سری اتفاقات رخ داده که تیم را عذاب داده است.
از این پس باید برای بازگرداندن صنعت نفت به روزهای خوب خود تلاش مضاعف کنیم.

چرا صنعت نفت آبادان در این فصل وضعیت خوبی ندارد؟
فوتبال است و گاهی جنبه بد خود را نشان می دهد. این بار این شرایط برای ما به وجود آمده است اما تمام گروه تلاش می کنند از این وضعیت خارج شوند. این تلاش شبانه روزی ادامه دارد و مسئولان باشگاه بیش از بازیکنان تلاش می کنند. البته ما بازیکنان هم به فکر اصلاح نقاط ضعف هستیم تا از این وضعیت خارج شویم و هواداران را خوشحال کنیم.
با پیکان بازی رو نتونستی ببری پس زیر نظر آقای کریمی هنوز بدون برد…
بازی قبلی همانطور که قبلاً گفتم واقعاً جنبه بد فوتبال را به ما نشان داد. در برخی بازی ها در دقیقه 90 گل می زنیم که عجیب است. در بازی با تراکتور، سپاهان، مس کرمان و بازی با پیکان این شرایط وجود داشت. من تیمی را نمی شناسم که در این چند دقیقه این همه گل بزند. یعنی اگر داور 5 دقیقه وقت اضافه اعلام کند در دقیقه 94 گل می زنیم که عجیب است. در حال حاضر، شانس بر علیه ما است، اما روزهای آفتابی بالاخره در راه است. درست است که شروع بد بود، اما مطمئناً پایان آن خوب خواهد بود.
آیا امیدوارید پایان فصل صنعت نفت آبادان به خیر و خوشی سپری شود؟
بله امیدوارم. بعد از هر سختی، آسان است. باید تلاش کنیم تا این نتایج را جبران کنیم. تعطیلات فرصت خوبی برای وقت گذاشتن و حل مشکلات است تا بتوانیم برای رقابت های بعدی با قدرت بیرون بیاییم.
در بازی با پیکان، یک دسته لبه وجود داشت که به نظر می رسید بیشتر متعلق به شما باشد. مثلا مجتبی حسینی سرمربی پیکان بعد از بازی در برنامه تلویزیونی از یکی از بازیکنان صنعت نفت آبادان انتقاد کرد که مدام با حرف هایش داور را تحت تاثیر قرار می داد، ظاهرا درباره شما صحبت می کرد…
نه من اینطور فکر نمیکنم. پست من دروازه بانی است و نه با داور و نه با کس دیگری بحثی در کار نبود. من چنین صحبتی را متوجه نشدم و فکر نمی کنم در مورد من صحبت می کردند.
یکی از انتقادات این بود که مدام زمین می خوردی…
فکر نمی کنم بیشتر از دو بار زمین خوردم. من هر دو بار تصادف کردم و ناخواسته بود. اگر زمان می برد در دقیقه 40 گل می زدیم و می توانستم خیلی بیشتر خودم را به زمین بیاندازم و این کار را در نیمه اول و بعد از گل انجام دادم اما اینطور نبود و هر بار افتادم، دکتر باید بیاد.
درست است که آقای حسینی با شما صحبت کردند و گفتند با این اجرا این همه پیام و بازخورد به پیکان دادید!
آقای حسینی چیزی در این مورد نگفته و اگر اختلافی هم پیش می آمد با نیمکت ما هم مشکل داشتند. علاوه بر این، او توسط سرپرست اخراج شد. ما در مورد من صحبت نکرده ایم.
آیا هم تیمی هایتان در این مورد چیزی به شما گفته اند؟
نه، صحبتی در کار نبود.
در ابتدای فصل پیشنهادی از پیکان داشتید؟
چندتا پیشنهاد داشتم ولی کسی چیزی نگفت. آقای حسینی به خاطر مشاجره ای که با نیمکت ما داشت از کار برکنار شد و بحثی درباره من نشد.
کار با فیروز کریمی چگونه است؟ فکر می کنی صنعت نفت آبادان با این سرمربی می تواند از این وضعیت نجات پیدا کند؟
آقای کریمی نیازی به تعارف من ندارد و باتجربه ترین سرمربی لیگ است. سوابق او مشخص است و مربی خوبی است. اگر تیمی بخواهد موفق شود، نمی تواند توسط یک نفر انجام شود. تمام تیم از مدیرعامل گرفته تا هواداران باید برای خروج از این شرایط تلاش کنند که بدون شک این اتفاق خواهد افتاد.