گوندوگان: رسیدن به فینال لیگ برتر مسئولیت سیتی است


سرویس خبر شماره: 1851366
10 نوامبر 1401 @ 8:59 ب.ظ
1.5 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

ایلکای گوندوگان، ستاره آلمانی منچسترسیتی می گوید تیمی با کیفیت سیتی باید به فینال لیگ قهرمانان برسد و این مسئولیت بر عهده سیتیزن ها است.

گوندوگان: رسیدن به فینال لیگ برتر مسئولیت سیتی است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فردا شب منچسترسیتی در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی خود به مصاف سویا می رود که صعودش از مرحله گروهی را قطعی کرد.

گوندوگان امروز در مصاحبه ای با وب سایت یوفا گفت“همه متوجه شده اند که ما بعد از دیدن بازی های سیتی چقدر خوب هستیم. با این کیفیت، مسئولیت ما رسیدن به فینال لیگ قهرمانان است و این باید به واقعیت تبدیل شود. فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2023 در استانبول برگزار خواهد شد و یک رویداد ویژه برای من خواهد بود.

در مورد ارلینگ هالند باید بگویم که او چیزهای زیادی برای تیم ما به ارمغان آورد. او سرمایه ارزشمندی است که چند سالی است تیم ما از دستش رفته است. مهاجمی با قدرت بدنی و توانایی گلزنی بالا که سریع هم هست. ارلینگ همیشه احساس می‌کند که توپ به کجا می‌رسد و خیلی تمیز تمام می‌شود.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

اگرچه شاگردان پپ گواردیولا در هفته گذشته در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بوروسیا دورتموند با تساوی بدون گل متوقف شدند، اما با 11 امتیاز از 5 بازی، صدرنشین گروه خود هستند و پیروزی در 4 بازی قبلی باعث شده تا آنها به راحتی به لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند. ناک اوت. مراحل

ایلکای گوندوگان، هافبک آلمانی منچسترسیتی که به عنوان کاپیتان سیتی در بازی مقابل دورتموند در زمین حضور داشت، می گوید تیمی با کیفیت سیتی باید به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد. او که بازیکن آلمانی با ریشه ترک است، حضور در فینال لیگ قهرمانان این فصل که در استانبول برگزار می شود، برایش اهمیت ویژه ای دارد.