گوندوگان: پپ برای هر مشکلی راه حلی دارد


سرویس خبر شماره: 1942098
15 ژوئن 1402 در 4:42 ب.ظ
1.7 هزار |

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سیتی به زودی در آخرین دیدار فصل در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اینتر می رود و این فرصت را خواهد داشت تا با پیروزی در این بازی، سه گانه را به دست آورد. ایلکای گوندوگان، ستاره این روزهای این تیم که در فینال جام حذفی مقابل یونایتد دو گل برای سیتی به ثمر رساند، در اوج آمادگی و درخشش قرار دارد، به پیروزی مقابل اینتر خوشبین است. چون پپ گواردیولا روی نیمکت آبی ها می نشیند، مربی ای که برای هر مشکلی راه حلی دارد.

راه حل های مشکلات
ما کیفیت باورنکردنی در تیم داریم، بازیکنان بزرگی با مربی بزرگی داریم که با تاکتیک های خود ما را به چالش می کشد و مدام ما را به سطوح جدیدی می برد و برای مشکلات راه حل دارد. اگر روش ما کار نمی کند، ما همیشه گزینه های جایگزینی داریم که می توانیم به آنها مراجعه کنیم.

ایلکای گوندوگان معتقد است اگر بازیکنان سیتی از نظر روحی و جسمی قوی بمانند، تیم های کمی می توانند با سیتی رقابت کنند.

گوندوگان: پپ برای هر مشکلی راه حلی دارد

شکست ناپذیری
حالا ترکیب چیزها خیلی خوب است و اگر از نظر روحی قوی باشیم و رویکردی مشابه هفته های گذشته داشته باشیم، فکر نمی کنم تیم های زیادی وجود داشته باشند که بتوانند ما را شکست دهند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

فینال در استانبول
ترکیه وطن پدر و مادر من است، بنابراین بازی فینال لیگ قهرمانان در آنجا طبیعتاً باعث افتخار من است. خانواده و دوستانم منتظر این بازی هستند و البته من هم منتظر این بازی هستم.

1883683