گکپو با تصمیم داروین نونز در مقابل وولوز شروع می شود – اخبار تیم لیورپول تایید شد

بیشتر بخوانید: “شما نمی توانید…” – به لیورپول گفته شد که در میان مشکوک بودن “گفت و گوی ماموران” به هر قیمتی از هدف “جانور” در هافبک اجتناب کند.

شما می توانید اخبار کامل تیم را در زیر با حسن نیت از @LFC دریافت کنید:

خود مرسیسایدرها با آمادگی بهتری به میدان خواهند آمد، البته با داروین نونز پس از مصدومیت و پسر جدید کودی گاکپو که شروع به یافتن پای خود در نقش بابی فیرمینو در خط جلو می کند.

پیش از آلیسون بکر بین چوب ها، جو گومز با جوئل ماتیپ در قلب خط دفاعی پس از آسیب دیدگی همسترینگ ابراهیما کوناته شریک می شود.

بیشتر بخوانید: پل مرسون می گوید که لیورپول هنوز از تصمیم بد در شروع فصل آسیب دیده است.

و اخبار تیم این است…. زنده! یورگن کلوپ امروز بعدازظهر تیم زیر را به مولینوکس فرستاد. اندیشه ها؟ 🤔💭 #LFC pic.twitter.com/tccLv65Ydi

تیاگو آلکانتارا، استفان باجستیچ و نابی کیتا جایگاه خود را در وسط پارک حفظ می‌کنند – واضح است که قوی‌ترین ترکیب ممکن ما تا زمانی که یکی یا هر دو فابینیو یا جوردن هندرسون شکل قدیمی خود را دوباره کشف کنند.



https://www.empireofthekop.com/2023/02/04/liverpool-v-wolves-team-news/ منبع:

با توجه به اینکه یورگن کلوپ مشتاق صحبت از گام‌های کوچک برای تیمش است، میهمانان شانس دیگری برای نشان دادن پیشرفت با زدن گل اول مقابل واندررز دارند تا برای دومین بار متوالی پس از اولین بار در آمکس هفته گذشته، آن را به ثبت برسانند.

داروین نونز به عنوان دومین تغییری که در تیم اول یازدهم که هفته گذشته در آمکس متحمل شکست شد، در کنار مو صلاح و کودی گاکپو به جمع باز می گردد.