گیورگی گلسیانی تیم آینده خود را معرفی کرد/ مدافع پرسپولیس از سختی زندگی در ایران گفت



گئورگی گلسیانی ستاره خط دفاعی تیم پرسپولیس در لیگ بیست و سوم بود که گل قهرمانی این تیم را نیز به ثمر رساند. با این حال، او پس از قهرمانی در لیگ یک رویداد ویژه دریافت کرد. جایی که او وارد فهرست یورو 2024 گرجستان شد و به طرز باورنکردنی سه بازی انجام داد.

گلسیانی در گفتگو با سایت ورزش گرجستان نظرات جالبی را بیان کرد. او از فوتبال ایران و آسیا دفاع می کند اما در پاسخ به سوالی درباره آخرین خداحافظی اش جوابی غیر از پرسپولیس می دهد.

گلسیانی در بخشی از سخنان خود درباره زندگی در ایران گفت: ایران کشور خاصی است و زندگی در آن کار آسانی نیست، به خصوص زمانی که از خانواده خود دور باشید. با این حال، من به تیمم افتخار می کنم و همیشه دوران حضورم در آنجا را به خوبی به یاد خواهم داشت.

مدافع پرسپولیس درباره تجربه بازی مقابل رونالدو افزود: وقتی با بازیکنی در سطحی مثل کریستیانو رونالدو بازی می‌کنید، اولا افتخار بزرگی است و دوم اینکه چالش بزرگی است. بازی مقابل او آسان نیست زیرا اگر به آمار نگاه کنید، او بیشتر از مسابقات گل زده است. مجبور شدم برای دومین بار در دوران حرفه ای ام مقابل او بازی کنم. خوشحالم که به من شلیک نکرد. البته خنثی کردن او کار آسانی نیست، اما ما به صورت تیمی و با دفاع خوب موفق شدیم.

مدافع تیم ملی گرجستان درباره آینده فوتبالی خود گفت: همه پیشنهادات را بررسی می کنم، گزینه خاصی وجود ندارد. حالا وقت استراحت است، من فصل بسیار طولانی را پشت سر گذاشتم و واقعا شایسته این موفقیت بودم. چند روز دیگر بهبود خواهم یافت و بر اساس پیشنهادات تصمیم خواهم گرفت. من هنوز حرفه ام را تمام نکرده ام. بنابراین نمی‌توانیم پاسخ دقیقی به شما بدهیم که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. دینامو را خیلی دوست دارم و آنجا به من احترام زیادی می گذارند. خوشحال می شوم دوران حرفه ای ام را در دینامو به پایان برسانم.

بیشتر بخوانید: عملیات ویژه استقلال برای جلوگیری از پرسپولیسی شدن یک بازیکن



سرویس داخلی اخبار فوتبال