یادآوری رونالدو و ال کلاسیکو 2012: آرام باشید!


سرویس خبر شماره: 1851374
10 نوامبر 1401 در 10:18 ب.ظ
7K امتیاز خبر|

11نقطه نظر

التماس کریستیانو رونالدو از هواداران هیجان زده اش که از او امضا می خواهد تا آرام شود و سر و صدا نکند با واکنش های زیادی مواجه شد.

یادآوری رونالدو و ال کلاسیکو 2012: آرام باشید!

زمانی که رونالدو پاس مسوت اوزیل را وارد دروازه بارسا کرد تا پیروزی تیمش را رقم بزند، او خطاب به هواداران بارسا با حرکتی مشابه از آنها خواست آرام باشند. رونالدو در سال 2016 پس از به ثمر رساندن گل مقابل بارسا در نیوکمپ این حرکت را بار دیگر در مقابل هواداران بلوگرانا تکرار کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ظاهراً افزایش سن کریستیانو رونالدو بر ویژگی های رفتاری او تأثیر گذاشته است و ستاره پرتغالی دیگر مانند دوران جوانی خود تحمل سر و صدا و شلوغی بیش از حد را ندارد.

در ویدئویی که اخیرا در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، رونالدو در حال رویارویی با برخی از هوادارانش دیده می شود. طرفداران منتظر رسیدن ستاره محبوبشان هستند تا با آنها سلفی بگیرند یا از سوپراستار مورد علاقه خود امضا بخواهند.

در حالی که رونالدو به سمت این هواداران می رود، آنها سر و صدای زیادی به راه می اندازند و زنان و جیغ زدن ها نام کریستیانو را فریاد می زنند. در آن قسمت از ویدیو که خبرساز شد، کریستیانو به وضوح نمی تواند این همه سر و صدا را تحمل کند و به هوادارانش می گوید که ساکت باشند.

حرکت رونالدو و درخواست او برای آرامش برای هوادارانش یادآور حرکت مشابه او در ال کلاسیکو سال 2012 بود. در آوریل همان سال، رونالدو که پیراهن رئال را بر تن داشت، با درخشش فوق العاده ای در ال کلاسیکو در نیوکمپ، رئال مادرید را 2-1 برد.