یادداشت تند مجری و روزنامه نگار سرشناس در حمایت از رونالدو/ دلقک های دل شکسته به حرف های کریستیانو گوش نمی دهند!

او گفت که در مورد بازیکنان جوان امروز به طور کلی صحبت می کند، نه فقط یونایتد. و هواداران یونایتد خواهند فهمید که او واقعاً در مورد چه کسی صحبت می کرد.

با این حال، به طرز نگران‌کننده‌ای، بسیاری از جوانان به سمت انتخاب سبک زندگی «جزیره عشق» گرایش پیدا می‌کنند و معتقدند که دستیابی به این چشم‌انداز آسان‌تر از کار برای امرار معاش یا توسعه و حفظ استعداد واقعی است. برای آن‌ها، جمع‌آوری لایک‌های رسانه‌های اجتماعی به خاطر شیطنت‌های بی‌معنی‌شان تنها اعتباری است که به دست می‌آورند.

برندگان با طرز فکر برنده تمایل به برنده شدن دارند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

رونالدو افزود: حرف اصلی من این است که باور باید از درون شما نشات بگیرد، باید به خودتان افتخار کنید، در آینه نگاه کنید و بگویید: من تمام تلاشم را کردم. ما اینجا هستیم تا به آنها کمک کنیم، زمانی که به کمک من، حمایت من، توصیه من نیاز دارند، من اولین کسی هستم که کمک می کنم، اما اگر کمک من را نمی خواهید، کار خودتان را انجام دهید، ادامه دهید و همه این کار را انجام دهید. خودت برای کمک به تیم

وقتی خبر تمایل رونالدو برای ترک یونایتد را شنیدم به این واقعیت ناامیدکننده فکر کردم. در قلب نارضایتی هایش، رونالدو احساس می کند که نه تنها باشگاه در مقایسه با اولین دوره حضورش در اولدترافورد سوء مدیریت شده است، بلکه بسیاری از بازیکنان جوان آن نگرش را نسبت به قهرمانی که او داشت و دارد، ندارند.

مانند جک گریلیش از منچسترسیتی که قرار است توانایی های طبیعی بزرگ خود را هدر دهد زیرا هرگز شادتر از زمانی که از یک کلوپ شبانه بیرون می رود به نظر نمی رسد. کریستیانو رونالدو که هرگز شادتر از زمانی که برای پیشرفت تمرین می کند خوشحال نیست، این نگرش جزیره عشق را در میان فوتبالیست های حرفه ای غیرقابل قبول می داند.

اگر کسی به درستی در حلقه منتقدان رونالدو باشد، میسون گرینوود است. قبل از اینکه در ژانویه به دلیل تجاوز جنسی دستگیر شود، او مردی از خود راضی، مغرور و دست و پا چلفتی بود که هیچ جام مهمی کسب نکرده بود، اما خود را مهم می دانست و زبان بدنش نسبت به رونالدو که مجموعه جوایزش به سختی گنجانده شده بود، قابل توجه نبود. آی تی. پارک ملی گرند کنیون خود را تطبیق می‌دهد و نشان می‌دهد که لیاقت حضور در کنار رونالدو در زمین را ندارند. گرین وود یک رقیب بزرگ در جزیره عشق خواهد بود. جست و خیز کردن

و اجازه دهید به آن دسته از فوتبال نویسان احمقی که سعی داشتند القا کنند که او مشکل اصلی یونایتد در فصل گذشته است یادآوری کنم که رونالدو 24 گل از جمله 6 گل لیگ قهرمانان و 18 گل برتر لیگ به ثمر رساند و در رقابت آغازین، طلا با شکست دادن تیم برتر انگلیس سوم شد. گلزن هری کین با وجود اینکه 9 سال از او بزرگتر بود، یک گل دیگر در لیگ.

اما در حال حاضر ستاره های زیادی در باشگاه با این پیراهن هستند که هر هفته چک های هنگفتی به دلیل عملکرد ضعیف دریافت می کنند، که به نظر می رسد تنها اشتیاق، تشنگی و میل واقعی آنها فعالیت های تبلیغاتی شخصی خارج از زمین باشد و شماره Au بالای توییتر/اینستاگرام آنها باشد. پیروان و حزب بدون کار سخت در این زمینه. آنها معادل فوتبال Love Island هستند، نمایشی که مطمئن باشید با اشتیاق دنبال می کنند. و برای شخصی مانند رونالدو، عدم تمرکز کامل روی آنچه واقعاً مهم است (یعنی فوتبال) در قلب تصمیم او برای ترک است. بله، او می خواهد در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. چرا آن را نمی خواهید؟ او بزرگترین قهرمان تاریخ فوتبال است.

او «مشکل» نبود. او تنها چیزی بود که مانع از سقوط یونایتد شد. مشکل واقعی مجموعه بی انگیزه افراد بی شخصیت و ضعیف ذهنی در اطراف او بود. چرا رونالدو باید یک ثانیه بیشتر از زمان و استعداد فوق‌العاده ارزشمند خود را برای بالا بردن سطح امتیاز گروهی از دلقک‌های لوس دستمزد بیش از حد تلف کند، در حالی که آنها علاقه‌ای به پیشرفت ندارند؟ آنها به حرف های رونالدو که مبتنی بر تجربه و موفقیت است اهمیتی نمی دهند. آنها بسیار ثروتمند، بیش از حد مغرور، بیش از حد احمق، بیش از حد عاری از تواضع و خودآگاهی هستند، حتی اگر گنجه های جام آنها آنقدر خالی است که حتی یک عنکبوت از ترس تنها بودن وارد آنها نمی شود.

آیا واقعاً افرادی مانند سانچو، لینگارد، مارسیال و مک تومینای می توانند در آینه نگاه کنند و بگویند که همه آن را به فوتبال اختصاص داده اند؟ آیا حتی مارکوس راشفورد، که در خارج از زمین با کمپین خود برای غذا برای کودکان فقیر بسیار تأثیرگذار است، می‌تواند از کمک‌های ناچیز خود در زمین که او را از رادار گرت ساوت‌گیت دور نگه داشته، راضی باشد؟

یادداشت تند مجری و روزنامه نگار سرشناس در حمایت از رونالدو/ دلقک های دل شکسته به حرف های کریستیانو گوش نمی دهند!

به همین دلیل است که اشکالی ندارد

به همین دلیل است که اشکالی ندارد. و در حالی که برخی از این بازیکنان جوان یونایتد رفتن او را تحقیر می کنند، باید در نظر داشته باشند که منچستریونایتد فصل گذشته بدون او هیچ بازی را نبرد!

برای درک این نگرش بدبینانه، مصاحبه ای را که رونالدو در اوایل امسال با تولیدات لیگ برتر انجام داد را تماشا کنید که در آن گفت: بازیکنان مسن تر همیشه می توانند به بازیکنان جوان کمک کنند، اما اگر می توانم به شما توصیه کنم و از آن استفاده نکنید. در زندگی روزمره ات، بعد همه چیز سخت می شود یادم می آید زمانی که 18، 19، 20 بازیکن قدیمی با من صحبت می کردند و من مثل کریستیانو بودم، می دانی که باید پیشرفت کنی، آنها بیشتر از تو می دانند، آنها از تو تجربه بیشتری دارند. اما اگر از بازیکنان جوان حرفه‌ای فعلی انتقاد کنید، آن‌ها این را نمی‌پذیرند.

هیچ کس در تاریخ ورزش جهان بیش از رونالدو از باخت متنفر نیست. رونالدو هنوز هم عطش، اشتیاق، جاه‌طلبی و اراده باورنکردنی برای پیروزی دارد که در روحش مانند آتشفشانی در حال فوران موج می‌زند، که برای کسی که اکنون 37 سال دارد و تا کنون دستاوردهای زیادی در فوتبال داشته است، شگفت‌انگیز است.

یادداشت تند مجری و روزنامه نگار سرشناس در حمایت از رونالدو/ دلقک های دل شکسته به حرف های کریستیانو گوش نمی دهند!

دلقک های تنبل

اگر بخواهید برای فرزندانتان یک الگو انتخاب کنید، بین کریستیانو رونالدو و یک شرکت کننده در «جزیره عشق» چه کسی را انتخاب می کنید؟ یکی بزرگترین فوتبالیست تمام دوران و یک ورزشکار فوق العاده فداکار با اخلاق کاری است که به یک رژیم بهداشتی بسیار فشرده پایبند است. دیگری معمولاً فردی تنبل، لوس و متوهم است که فکر می‌کند می‌تواند با رفتار کردن مثل یک بی‌مغز شهوت‌آمیز در تلویزیون به شهرت برسد.