یادداشت عجیب گالتیه: پاری سن ژرمن زیر نظر امباپه!


عصر دیروز، یادداشت جالبی در دفترچه ای که در دست گوتیه بود مشاهده شد. در این دفتر نوشته شده بود: “سمت مورد علاقه کیلیان (راست)!!”
استفاده از علامت تعجب و شکل در دست گرفتن این دفترچه باعث شد تا خیلی ها فکر کنند سرمربی فرانسوی تلاش زیادی برای پنهان کردن این نوشته نداشته و توجه دوربین ها را به سمت آن جلب کرده است.
با این حال، پس از پایان بازی، گوتیه مدعی شد که خبر نارضایتی امباپه از شرایطش در پاری سن ژرمن شایعه بوده و پایه و اساس ندارد. وی خاطرنشان کرد: عملکرد خوب این بازیکن در بازی دیشب سند خوبی برای رد این شایعات است.

یادداشتی که کریستف گوتیه، سرمربی پاری سن ژرمن در دیدار مقابل بنفیکا در یادداشت خود داشت، حرف و حدیث های زیادی را به همراه داشت.

یادداشت عجیب گالتیه: پاری سن ژرمن زیر نظر امباپه!


سرویس خبر شماره: 1847747
20 مهر 1401 ساعت 11:49 |
نمایش 4K |

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پاری سن ژرمن شب گذشته در چهارمین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بنفیکا رفت و با تساوی یک بر یک مقابل این تیم متوقف شد.
تک گل این تیم را کیلیان امباپه از روی نقطه پنالتی در این دیدار به ثمر رساند. این اتفاق در حالی رخ داد که روز گذشته بسیاری از رسانه های فرانسوی و اسپانیایی مدعی شدند که رابطه این بازیکن با پاری سن ژرمن در آستانه فروپاشی قرار گرفته و او در فکر جدایی از این باشگاه است.
او که چند ماه پیش پیشنهاد رئال مادرید برای تمدید قراردادش با پی اس جی را رد کرده بود، حالا احساس می کند سران این باشگاه به او خیانت کرده اند. یکی از ناراحتی های امباپه این است که او در این فصل در پست مورد علاقه خود بازی نکرده است، علیرغم اینکه به او گفته شده می تواند در این فصل در آن پست بازی کند. او بارها از این بابت ابراز نارضایتی کرده بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی