یازدهمین باشگاه متعلق به مالک اماراتی منچسترسیتی

مذاکرات این هلدینگ با مالکان سابق باشگاه پالرمو در هفته های اخیر ادامه داشت و در نهایت سیتی با پرداخت 12 میلیون یورو توانست کنترل این باشگاه را در اختیار بگیرد. پالرمو که یکی از باشگاه های منطقه سیسیل است، بخشی از لیگ ایتالیا سری B است.

سوریانو، مدیرعامل سیتی گروپ پس از خرید باشگاه ایتالیایی پالرمو

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هولدینگ سیتی گروپ معروف به مالک منچسترسیتی، یک باشگاه ایتالیایی را خریداری کرده تا یازدهمین باشگاه فوتبال را به مجموعه خود اضافه کند.

فران سوریانو، مدیر اجرایی سیتی گروپ، پس از خرید سهام مدیریتی پالرمو توسط هلدینگ گفت: پالرمو یک باشگاه تاریخی بزرگ است و به هویت خود افتخار می کند، پالرمو یک باشگاه خاص است و نقش ما این است که ارزش بیشتری به این باشگاه بیافزاییم. به طوری که عملکرد او به تدریج در داخل و خارج از زمین بهتر می شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1832062
14 جولای 1401 ساعت 00:00
10.3K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

سیتی گروپ اعلام کرده که پالرمو از نظر این هلدینگ پتانسیل بالایی دارد. یک باشگاه اصیل ایتالیایی که مسابقات خود را در استادیوم 36000 نفری خود برگزار می کند. پالرمو تا فصل 2010-2011 باشگاه نسبتا موفقی بود و حتی سابقه بازی در لیگ اروپا را نیز داشت. باشگاه ولی پس از آن ورشکست شد و به دسته چهارم سقوط کرد اما توانست دوباره به سری B برسد.

سیتی گروپ، مالک منچسترسیتی، مالکیت کامل باشگاه ایتالیایی پالرمو را نیز به دست آورده است. سیتی گروپ اکنون مالک 11 باشگاه فوتبال در سراسر جهان است.