یازده ستاره استقلال در شام آخر

امیر ارسلان مطهری
بهترین گلزن استقلالی ها در دربی، هدف خاصی را دنبال می کند. که باز هم به پرسپولیس گل می زند و با رساندن گل هایش به بیش از 4 گل در این دیدار، به عنوان بهترین گلزن استقلالی تاریخ این دیدار شناخته می شود. ارسلان در کمال ناباوری در بازی برگشت مقابل پرسپولیس نیمکت نشین شد و حالا که ساپینتو اشتباه قبلی را تکرار نکرده، برای موفقیت تیمش و البته افزایش گل های زده اش دست به هر کاری می زند. وقتی می‌دانی پرسپولیسی‌ها معتقدند ارسلان بازیکن دیگری در دربی می‌شود، مطهری را می‌توان برگ برنده دربی دانست.



مجله اخبار فوتبال داخلی

آرش رضوند
هافبک جدید استقلال هفته ها با درد مچ پا بازی کرد. رضاوند در اوج آمادگی مصدوم شد و به همین دلیل ساپینتو از این هافبک نهایت استفاده را کرد. ساپینتو پس از دربی لیگ و از دست دادن شانس قهرمانی استقلال، بازی موثر خود را از لیست خارج کرد تا سلامتی خود را بازیابد و به طور کامل بهبود یابد. ساپینتو در حذفی مبارزه سختی را پیش بینی کرد و حالا رضاوندی را دارد که هیچ درد و ورمی در ناحیه پا ندارد و سرحال و آماده حضور در این بازی معتبر است.


1881418
به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال عصر چهارشنبه در آخرین بازی فصل و شاید حساس ترین آنها به مصاف پرسپولیس می رود که کوین یاماگا با وجود امیدواری کادرفنی و هواداران، شرایط حضور در آن را ندارد. 100 درصد در تیم و البته عارف غلامی مصدوم است، منطقی تر است که در خط دفاعی ماسک های آبی شاهد تغییراتی باشیم.
ساپینتو با وجود اینکه بازیکنان خوبی در همه رده ها دارد، سعی می کند بهترین ترکیب تیمش را انتخاب کند و این کار را به گونه ای انجام دهد که بتواند قهرمان لیگ برتر را پشت سر بگذارد.
استقلالی ها با توجه به اینکه بازگشت دربی لیگ برتر و قهرمانی در این رقابت ها را به پرسپولیس واگذار کردند، فرصت استثنایی برای مقابله با این دو اتفاق دارند که به راحتی از آن نخواهند گذشت. پیروزی در بازی مقابل پرسپولیس و بردن جام حذفی بهترین زمان برای خودنمایی پسران آبی است.

رافائل سیلوا
ساپینتو مدافع محبوب برزیلی اگرچه در آخرین بازی های فصل کمی استراحت کرد، اما از همان ابتدا مشخص بود که او اولین گزینه سرمربی استقلال برای حضور در خط دفاعی در فینال است. سیلوا با تجربه نقش اول خط دفاعی استقلال را در دربی ایفا خواهد کرد. او با وجود شرایط خوب مهاجمان پرسپولیس کار سختی دارد اما بی شک سنگ محکمی برای آنهاست. سیلوا لحظه شماری می کند تا جام حذفی قهرمانی را مانند جام قهرمانی لیگ برتر سال گذشته روی دستانش خالکوبی کند.


1881405

بدشانسی بزرگ استقلال برای دربی، ادامه مصدومیت عارف غلامی و کوین یاماگا است. تعویضی ها البته انگیزه زیادی دارند.

    یازده ستاره استقلال در شام آخر

گفت مهری
با توجه به غیبت مهدی مهدی پور به دلیل محرومیت، اگرچه ممکن است بینی سعید مهری بشکند اما ساپینتو از او در ترکیب خود استفاده خواهد کرد. هافبک استقلال امسال فراتر از حد انتظارش بوده و برخلاف سال گذشته که انتقاداتی از شرایط او مطرح می شد، بازیکن بسیار موثری در لیگ بیست و دوم بود. مهری حالا با انگیزه های متفاوتی است و احتمالا با گارد ویژه ای که روی صورتش می گذارد، مثل عثمان یکی از 11 نفر تیمش است و امیدوار است بتواند دوباره به تیمش در راه قهرمانی حذفی کمک کند.


1881414

محمد محبی
ستاره بوشهری استقلال با اینکه شایعات نقل و انتقالاتی زیادی پیرامون او شنیده می شود اما حالا تنها چیزی که به آن فکر می کند دربی است. او اگرچه در دو بازی اخیر مقابل پرسپولیس موفق به گلزنی نشد اما برای ارسلان مطهری یک پاس گل ارسال کرد و حالا در سومین تجربه خود در دربی انگیزه زیادی برای گلزنی دارد. محبی به عنوان یک چهره خاص در سمت راست خط حمله دیده می شود و بدون شک روز سختی را برای دفاع چپ پرسپولیس رقم خواهد زد.


1881420

روزانه
کاپیتان دوم استقلال در خط هافبک یکی از مهره های کلیدی استقلال است که قدرت بدنی و روحیه جنگندگی بالایی دارد. روزبه با تعصب خود نقش مهمی در دربی خواهد داشت. از آنجایی که او در بازی های حساس جدال خط هافبک اهمیت زیادی دارد، دوئل ویژه ای برابر هافبک های قرمزپوش خواهد داشت و اگر روز خوبی داشته باشد، بدون شک می تواند بر زحمات پرسپولیس غلبه کند. حالا که روزبه چند روزی است طعم پدر شدن را چشیده و صاحب دوقلو شده، روحیه اش بهتر شده و هر کاری می کند تا با برد در دربی حال خوبش را بهتر کند.


1881411

در اینجا بازیکنان استقلال تک به تک بررسی می شوند:


1881401


سرویس خبر شماره: 1940890
9 ژوئن 1402 ساعت 13:01 |
459 امتیاز خبر

0نقطه نظر

پیش بینی ترکیب دربی

مهدی قیدی
بهترین گلزن استقلال در لیگ برتر هنوز پای خود را برای گلزنی در جام حذفی باز نکرده است. اگرچه او قبل از هر چیز می خواهد دربی و قهرمانی را به دست بیاورد اما بدش نمی آید که نامش را به عنوان گلزن این بازی درج کند تا هنگام حذف این بازی عدد صفر جلوی نامش نوشته نشود.سال. قائدی در آخرین دربی با پرس تن به تن یحیی گل محمدی روبرو شد اما حالا او و ساپینتو قطعا راهی برای فرار از این محدودیت در نظر گرفته اند. ستاره تکنیکی استقلال در آخرین بازی فصل توجهات را به خود جلب خواهد کرد به خصوص که امیر قلعه نویی نیز در ورزشگاه حضور دارد و عملکرد او را می بیند.


1881419

سید حسین حسینی
کاپیتان ملی پوش استقلال انگیزه زیادی برای بالا بردن جام دارد. او خاطرات خوبی از دربی پلی آف در ذهن دارد و امیدوار است در بازی چهارشنبه باز هم دروازه خود را بسته نگه دارد و حتی اگر بازی به ضربات پنالتی ختم شود، مثل دربی 96 مثمر ثمر باشد تا بماند. چهره ای محبوب در بین هواداران استقلال حسینی پس از یک بازی استراحت دیرهنگام لیگ برتر مقابل نساجی، به چارچوب بازگشت و با کلین شیت به کار خود ادامه داد و بی شک انگیزه او برای دربی بسیار بالاتر خواهد بود.


1881402

محمد حسین مرادمند
با ادامه مصدومیت عارف غلامی و دردی که در عضله زیر شکم احساس می کند، بعید است ساپینتو او را ریسک کند و به همین دلیل شانس بازی به مرادمند خواهد رسید. مدافع باتجربه لس بلوز که سال گذشته نقش مهمی در قهرمانی تیمش داشت، امسال برخلاف ابتدای فصل شانس بیشتری برای حضور در بازی های پایانی داشت و عملکرد خوبی داشت. مرادمند در دو بازی مقابل مس رفسنجان و تراکتورسازی برای تیمش گلزنی کرد و حالا با تمام وجود مقابل مهاجمان قدرتمند پرسپولیس ایستاده است.


1881404

جعفر سلمانی
اعتقاد خاص ساپینتو به سبک بازی جعفر سلمانی باعث شد جلالی پس از بازگشت از جام جهانی فرصت خاصی برای حضور در تیم باشگاهی خود نداشته باشد. سلمانی کاملا در سمت چپ استقلال قرار گرفته است، در کارهای دفاعی نیز بسیار قوی شده است، هرچند می تواند با پاس های ناگهانی و خطرناک از این سمت و نفوذهای بعضا سریع خود در دربی کار کند. ستاره توقف ناپذیر استقلال برای موفقیت در پنجمین دربی خود دست به هر کاری خواهد زد.


1881406

صالح حردانی
در شرایطی که استقلال به دلیل مصدومیت کوین یاماگا و رضا میرزایی را در اختیار ندارد، ساپینتو خوشحال است که حردانی پس از مصدومیت مقابل تراکتور شرایط بازی را پیدا کرده و می تواند در دربی به میدان برود. اگرچه یمگا در روزهای اخیر به ایران بازگشت اما پس از بررسی وضعیت او توسط پزشکان مشخص شد که او هنوز آمادگی بازی را ندارد و در صورت نیاز می تواند مقابل پرسپولیس به میدان برود. هاردانی که در دربی لیگ برتر با مصدومیت یاماگا جایگزین او شد، حالا شانس ترمیم دارد و بدون شک تمام تلاشش را خواهد کرد.


1881403