یاغی پرسپولیس نه جدا می شود و نه اخراج! / از دست دادن موقعیت در فصل آینده

اگرچه هواداران پرسپولیس در فضای مجازی به یحیی گل محمدی حمله کرده اند، اما هیچ یک از بازیکنان این تیم بیشتر از حامد لک مورد هجمه و انتقادات تند هواداران پرسپولیس قرار نگرفته اند.

حامد لک یک گل دیگر را این بار مقابل سپاهان اصفهان به ثمر رساند تا نقش ویژه ای در کسب شانس قهرمانی پرسپولیس داشته باشد.

هدف اصلی پرسپولیس بازگرداندن علیرضا بیرانوند به این تیم است. دروازه بان ملی پوشی که در 4 قهرمانی از 5 قهرمانی این تیم در سال های اخیر در لیگ برتر نقش آفرینی کرده و پس از جدایی و جدایی، پرسپولیس تازه متوجه شده که چه مرواریدی را از دست داده است.

دروازه بان اول پرسپولیس که عملکرد ضعیف و حاشیه سازی هایش باعث شد تا یحیی گل محمدی چند هفته مهم نیمکت نشین شود، نه تنها از فرصت بازگشت به ترکیب اصلی استفاده نکرد، بلکه می توان گفت ضعیف ترین عملکرد را از خود به نمایش گذاشت. فصل او .

پس از پایان بازی، حمید مطهری، دستیار یحیی گل محمدی نیز در نشست خبری با تمسخر حامد لک گفت: ما دو تک گل زدیم، در جلسات آنالیز خود صحبت کرده بودیم که سپاهان از ضربات ایستگاهی چه چیزی برای ما در نظر گرفته است. گل دوم سپاهان ناراحت شد. روحیه تیم ما. در مجموع، سپاهان در نیمه اول فوتبال قابل قبولی ارائه داد، اما در نیمه دوم بازی را به دست آوردیم، طبیعی بود که سپاهان بخواهد به این سبک بازی کند: «ما پاس های زیادی در زمین داشتیم و خوب. از جناحین پاس می داد، اما ما فقط از روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسیدیم.”

اخبار فوتبال داخلی –

گلی که حامد لک از سپاهان به ثمر رساند آنقدر بدیع بود که نفس پرسپولیسی ها را بند آورد و حالا همه فکر می کنند او در پایان فصل از پرسپولیس بیرون خواهد رفت! پس از آن است که متوجه می شویم این دروازه بان باتجربه تا پایان لیگ بیست و دوم با پرسپولیس قرارداد دارد و باید در این تیم بماند. ظاهرا مدیران فعلی و حتی مربیان باشگاه پرسپولیس مشکلی با ماندن حامد لک ندارند اما به عنوان دروازه بان ذخیره!

ظاهرا مدیران باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفته اند حامد لک را برای فصل آینده حفظ کنند تا علیرضا بیرانوند یا هر دروازه بان درجه یک دیگری که به این تیم می آید رقیب قدرتمندی روی نیمکت داشته باشد. البته شاید سوال اصلی این باشد که حامد لک خودش حاضر است به عنوان دروازه بان دوم پرسپولیس بماند؟!



سرویس داخلی اخبار فوتبال