یامال: آماده بازی مقابل آلمان هستیم


سرویس خبر شماره: 2051973
11 جولای 1403 در 01:29
1.2K امتیاز خبر|

4نقطه نظر

لمینه یامال می گوید اسپانیا آماده رویارویی با آلمان در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 است.

یامال: آماده بازی مقابل آلمان هستیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لمینه یامال، ستاره جوان تیم ملی اسپانیا پس از پیروزی 4-1 مقابل گرجستان در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 و راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی، در گفت وگویی از احساس خود پس از … این پیروزی و برنامه ریزی برای بازی بعدی صحبت کرد. لاروخا شامگاه یکشنبه در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 موفق شد با برتری 4-1 شکست 1-0 را تغییر دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

یامال در این مصاحبه گفت: “خیلی خوشحالم که به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردیم. حالا به بازی بعدی فکر می کنیم و امیدواریم نتیجه خوبی بگیریم. درست است که در ابتدا با گل های آنها پیچیده بود. آنها به دفاع رفتند و می دانستیم که باید قبل از پایان نیمه اول گل بزنیم و همه چیز به نفع ما پیش رفت. آماده است.”

وی درباره دیدار مقابل آلمان میزبان مسابقات نیز افزود: “ما اطلاعاتی در مورد آلمان داریم. آنها تیم کاملا آماده ای هستند و امتیاز میزبانی را دارند. در چنین شرایطی همه شما را اول از همه به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی می دانند. بازی مقابل آنها سخت خواهد بود و ما هم بازی می کنیم. باید از تمام دقایق باقیمانده برای آماده شدن استفاده کرد.”

2049263

اسپانیا در این دیدار موفق شد با گل های رودری، فابیان رویز، نیکو ویلیامز و دنی اولمو به پیروزی قاطعی دست یابد و حالا باید در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تیم ملی آلمان برود. این دیدار روز جمعه در اشتوتگارت برگزار می شود و انتظار می رود نبردی سخت و هیجان انگیز بین دو تیم باشد.

مجله اخبار فوتبال خارجی