یا پول بده یا تو را در دادگاه می بینیم!/ شعار مادر امباپه برای پاریسی ها

رئال مادرید روز سه شنبه از کیلیان امباپه رونمایی کرد و این رویداد را تنها می توان از نظر اهمیت و شکوه با مراسم معرفی کریستیانو رونالدو در 15 سال پیش مقایسه کرد. امباپه در تعطیلات خود را برای فصل جدید خود با رئال مادرید آماده می کند اما هنوز کارهای ناتمام در پاریس دارد.

یکی از شخصیت های اصلی روز معارفه، مادر و ایجنتش فائزه لماری بود که با دیدن پسرش روی صحنه اشک در آمد. لاماری در صحبت با La Parisine گفت که از عظمت باشگاه شوکه شده است. “این بزرگترین باشگاه در جهان است. من تفاوت را در روز سه شنبه احساس کردم، به عنوان مثال در برابر پاری سن ژرمن. پارک دو پرنس عالی است، اما وقتی به رئال مادرید می رسید، وزن این باشگاه را احساس می کنید.” یک تاریخ بزرگ.”

امباپه همچنان بخشی از حقوق و پاداش های خود را به پاری سن ژرمن بدهکار است و برخی گزارش ها ادعا می کنند این مبلغ به 100 میلیون یورو می رسد. لماری گفت: اکنون همه چیز در دست نمایندگان کیلیان است. اما من مطمئن هستم که پاری سن ژرمن این مشکل را به سرعت حل خواهد کرد. اخیرا نامه ای از آنها دریافت کرده ایم و در این مورد تصمیم گیری خواهد شد. امیدوارم این تجربیات ما در این باشگاه را خراب نکند. می خواهم نکات مثبت پاری سن ژرمن را به خاطر بسپارم.

او همچنین خاطرنشان کرد که وکیل امباپه، دلفین ورهیدن، در صورت لزوم موضوع را به دادگاه خواهد برد. اگر چاره دیگری نداشته باشیم، بله، البته. اکنون من واقعا امیدوارم که قراردادی که دو سال پیش امضا کردیم رعایت شود.

بیشتر بخوانید: مراسم معارفه کیلیان امباپه به عنوان ستاره جدید رئال مادرید/ از حضور زیدان تا اشک های مادرش; آغاز دوران تاریخی KM9 + عکس

سرویس اخبار فوتبال خارجی