یحیی: اصلا برای ما قابل قبول نیست

یحیی در پاسخ به سوالی درباره هدف مشکوک دیاباته توضیح داد: بعضی ها حرف هایی زده اند که می تواند به ما فشار بیاورد. آقای فیروزی یکی از فوتبالیست های سابق است اما شما فیلم را از زوایای مختلف می بینید، شکی نیست که هدف ما برای صنعت نفت بوده است. اما آنقدر این مسائل را به هم ریخته اند که فشار داوری می تواند روی تیم ما باشد. شاید 13 پنالتی مدیونیم، اما من حتی در سخت ترین شرایط در مورد آن مسائل اظهار نظری نکرده ام. من همیشه روی جنبه فنی تمرکز می کردم اما متاسفانه اشتباهات داوری زیاد شد و ما تحت تاثیر قرار گرفتیم و مکان های رده بندی تغییر کرد. ما با این صحبت ها به دنبال کسب امتیاز داوری نیستیم. من به این چیزها اعتقادی ندارم و فقط در همه بازی ها عدالت می خواهم. کار داوران بسیار سخت است. من در مورد شواهد و آمار صحبت می کنم و شما بازی ها را تماشا می کنید. خواهید دید که چه اتفاقی برای اشتباهات ما و رقبای ما افتاد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس نشست خبری خود را با تسلیت به شهدای زمین فوتبال چوار آغاز کرد و در ادامه به خانواده های فوتی های فوتبالیست های قطع عضو در ترکیه تسلیت گفت. زلزله: «وقت آن رسیده که درباره خوی صحبت کنیم. و مشکلاتی که دارند فشار زیادی روی مردم آنجا وجود دارد و جا برای تلاش بیشتر برای به حداقل رساندن مشکلات آنها وجود دارد.

سرمربی پرسپولیس درباره گل شیخ دیاباته گفت: ما دوبار دیاباته را از دست دادیم، اما او توانست کیفیت را برای تیم ما به ارمغان بیاورد. امیدوارم همین روند را ادامه دهیم.

یحیی درباره سرمربی تیم ملی گفت: با توجه به شرایط فعلی فکر می کنم یک مربی ایرانی به شرط حمایت می تواند کمک بزرگی برای فوتبال ما باشد. باید حمایتش کنی و مثل کیروش بهش امکانات بدی. کی روش برای فوتبال ما زحمات زیادی کشید و از او ممنونیم و تاثیرات خاص خودش را در فوتبال ما داشت اما در این مرحله می توانیم به یک مربی ایرانی اعتماد کنیم که با امکانات خوب و شناخت فوتبال ما به فوتبال ایران کمک کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

گل محمدی درباره وضعیت امکانات فوتبال در ایران گفت: من در مورد این مسائل زیاد صحبت می کنم و واقعاً از نظر شرایط و امکانات عقب مانده و ضعیف هستیم. از نظر زمین تمرین و امکانات اولیه فوتبال واقعاً اشتباهات ساختاری داریم. من فکر نمی‌کنم کسی باشد که از این مسائل اطلاعی نداشته باشد، اما نمی‌بینیم که آنها اقدامی برای رفع مشکلات انجام دهند. فوتبال ما سرشار از استعداد، هوش و فیزیک عالی است، اما خیلی کم پیش می آید که یک بازیکن جوان از تیم های ما بیرون بیاید. همین کشورهای عربی را در کنار ما می بینید، جام جهانی را برگزار کردند یا به فینال جام باشگاه های جهان راه یافتند. واقعا امکانات آنها با ما قابل مقایسه نیست. آنها امکاناتی دارند که ما در حال حاضر به آنها دسترسی نداریم، اما حتی از عراق، لبنان و اردن عقب افتاده ایم.

او اضافه کرد: قبول دارم که خطای داوری جزئی از بازی است و بحثی در این مورد نداریم، اما ما بعد از جام جهانی 9 بازی انجام دادیم و 7-8 بازی داوری علیه ما بود. مثلاً در بازی ذوب آهن می توانستیم در دقیقه 80 2-0 پیروز شویم و دیگر استرس نداشته باشیم. من نمی خواهم زیاد در مورد این چیزها صحبت کنم، اما داوران ما واقعا نیاز به حمایت بیشتری دارند. جایگاه آنها ممکن است بسیار بالاتر از این باشد و ما باید برای رسیدگی به مسائل آنها گام برداریم تا آنها بتوانند تمرکز بهتری داشته باشند.

1801083

سرمربی سرخ پوشان درباره اظهارات سهیل مهدی گفت: همه چیز روشن است و من نمی خواهم در مورد جزئیات اظهارات آنها صحبت کنم. همه اعضای فدراسیون علیه پرسپولیس تصمیم می گیرند.

سرمربی پرسپولیس درباره به تعویق افتادن بازی با سپاهان و حواشی این مشکل گفت: از آقای سهیل مهدی خواهش می کنم بیاید و توضیح دهد که چه دستاوردهایی برای فوتبال ایران داشته است، جز اینکه برنامه مسابقات را تغییر داده است. البته این مشکلی است که فقط مربوط به تیم ماست. این یک ظلم بزرگ به تیم ما است. این برنامه به درد ما نمی خورد و این توجیه آقای سهیل مهدی ما را بیشتر عصبانی کرده است. چنین اتفاقی در مسابقات کور هیچ توجیهی نداشت.

1801082

او ادامه داد: آنها می توانستند پیش بینی کنند که تیم ما شرایط بهتری خواهد داشت. ما به دنبال امتیاز از فدراسیون نیستیم و به دنبال عدالت هستیم. من یک ماه پیش به باشگاه گفتم اما باشگاه ما شکست خورد و واکنشی نشان نداد. این برنامه ریزی فقط برای پرسپولیس بود. آنها برنامه ای را ارائه کردند که دوست داشتند. اگر تیم های رقیب ما می خواستند خودشان برنامه ریزی کنند، نمی توانستند اینطور برنامه ریزی کنند. سازمان لیگ باید پاسخگو باشد و پاسخ آقای سهیل مهدی اصلا برای ما قابل قبول نبود. امیدوارم به جوابی برسند که می دانم نمی گیرند. ظلم بزرگی بود که در پرسپولیس کردند و نمی دانم چه پاسخی به این بی عدالتی بدهند.


سرویس خبر شماره: 1869992
23 فوریه 1401 در 07:15 ب.ظ
175.6 هزار |

151نقطه نظر

همه ارکان فدراسیون مقابل پرسپولیس هستند

او درباره حضور لئاندرو پریرا گفت: او تقریبا دو ماه، دو ماه و نیم از مسابقات رسمی فاصله داشت اما فیزیک خوبی دارد. او بدن خوبی دارد و فکر می کنم می تواند فردا یا در آینده وارد بازی شود و کم کم به تیم اضافه شود.

وی با اشاره به بازی سپاهان گفت: من نگران بازی سپاهان نیستم و سعی می کنم تیم را آماده کنم. اما ما نگران اتفاقاتی هستیم که مقابل تیممان می افتد. از بحث داوری است که نکات مهمی را از ما گرفت و از بحث برنامه ریزی است که همین طور است. همه عوامل فدراسیون علیه تیم ما تصمیم می گیرند و این من را نگران می کند. من بارها به باشگاه گفته ام که باید در مورد این مسائل قوی تر صحبت کنیم. من نگران این مسائل هستم و سعی می کنیم بیشتر کار کنیم و زمان بیشتری را در بخش فنی صرف کنیم. اما وقتی این اتفاقات می افتد، تمام انرژی ما را می گیرد. این سوالات ذهن همه ما را درگیر کرده است اما هیچ کس پاسخگو نیست. هیچ کس دنبال نمی شود و من فقط می توانم در مورد آن صحبت کنم.

او درباره این بازی گفت: بازی بسیار مهم است. هر بازی ما در لیگ برتر با توجه به شرایط جدول رقابتی مانند یک فینال است. ما با تیمی روبرو هستیم که هم جوان است و هم کادر فنی خوبی دارد. آنها دوست دارند فوتبال بازی کنند و به هر حال بازی آسانی برای ما نخواهد بود. ما هم برای این بازی آماده هستیم، البته به دلیل شرایط جوی امروز نتوانستیم تمرین کنیم و در هتل تمرین کردیم. اما انگیزه زیادی داریم تا فردا یک بازی خوب انجام دهیم و با تمرکز و رعایت نکات تاکتیکی بازی خوبی ارائه کنیم. امیدوارم بازیکنان فردا مقابل تیمی سخت کوش توانایی های خود را به خوبی نشان دهند.

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری خود علیه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال موضع گیری کرد.

یحیی: اصلا برای ما قابل قبول نیست