یحیی با همه گزینه های خط حمله خود تماس گرفته است به جز یک نفر/لژیونر که با پیامی از پرسپولیس نام برده می شود.

سرمربی پرسپولیس با برخی از گزینه های خود تماس گرفته اما علیپور در بین این گزینه ها نیست. یعنی علیپور در حال حاضر در لیست یحیی نیست و ممکن است نظرش تغییر کند. اما این احتمال هم وجود دارد که سایر تیم های لیگ برتری زودتر از پرسپولیس برای جذب علیپور اقدام کنند و با او به توافق برسند. در هر صورت آقای گل که دو فصل در لیگ برتر بازی کرد، انگیزه زیادی برای بازگشت به ترکیب شیرهای سرخ دارد و حالا تنها به یحیی بستگی دارد که به پرسپولیس کمک کند.

حتی مسئولان باشگاه پرسپولیس هم به گرمی از جذب علیپور استقبال کرده اند و باید دید در یکی دو روز آینده تصمیم یحیی درباره علیپور تغییر خواهد کرد یا خیر. علیپور حتی برای گرفتن موافقت باشگاه ژیل ویسنته هم مشکلی ندارد و با پرداخت مبلغی ناچیز از باشگاه پرسپولیس می تواند به صورت قرضی راهی این تیم یا هر تیم دیگری شود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

پرسپولیسی ها این روزها به دنبال خرید یک مهاجم هستند و می توان گفت که علی علیپور ساده ترین گزینه این تیم برای جذب او در شرایط فعلی است. بازیکنی که در پرتغال مشکلات مالی داشت و می خواهد برای بازگشت به روزهای اوج و بهبود شرایط مالی به فوتبال ایران برگردد. طبیعی است که علیپور علاقه زیادی به بازگشت به پرسپولیس داشته باشد اما این به شرطی انجام می شود که یحیی با او تماس بگیرد.