یحیی تا پایان یک نیم فصل دوست داشتنی از رکورد 4 مبارزه حساس فرهاد مجیدی پیشی نگرفت.

لیگ برتر فوتبال ایران پس از هفته یازدهم به خواب رفت و قرار است ادامه مسابقات لیگ پس از پایان جام جهانی در اوایل دی ماه آغاز شود. در 11 هفته ابتدایی لیگ بیست و دوم رقابت فشرده و جذابی بین مدعیان لیگ بیست و دوم در جریان بود و در نهایت با فاصله 4 امتیازی تیم های اول تا چهارم جدول راهی تعطیلات شدند.فیفادی.

رکورد تاریخی آبی ها تکرار نشد

استقلال فصل گذشته با هدایت فرهاد مجیدی در پایان هفته یازدهم 25 امتیازی شد در حالی که آبی های پایتخت تنها 2 گل زدند و 16 گل در لیست افتخارات به ثمر رسید.شاگردان مجیدی و مهمترین آنها دستاورد آبی ها روند شکست ناپذیری آنها بود. پرسپولیس در فصل گذشته تلاش زیادی کرد تا رکورد استقلال را پشت سر بگذارد و روند گلزنی بهتری داشته باشد اما این اتفاق نیفتاد.

استقلال در پایان نیم فصل گذشته موفق شد با 35 امتیاز کار خود را به پایان برساند و با نیم فصل راهی تعطیلات زمستانی شود. شاگردان یحیی گل محمدی در تیم پرسپولیس این فرصت را دارند که در پایان فصل اول، رکورد آبی پوشان فصل گذشته را بشکنند و رکورد خاصی از خود بر جای بگذارند.

بهترین تیم تاریخ لیگ برتر تا پایان هفته یازدهم، سپاهان فرهاد کاظمی در لیگ دوم است که در پایان این هفته 28 امتیازی شد.

قرمزهای پایتخت در پایان هفته یازدهم لیگ بیست و دوم با 24 امتیاز در صدر جدول باقی ماندند. شاگردان یحیی گل محمدی در شرایط به ثمر رساندن 11 گل و دریافت 3 گل از رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ برتر در فصل گذشته هم از نظر گلزنی بازماندند.

فرصت طلایی؛ آیا شاگردان یحیی جبران توبه می کنند؟

یحیی تا پایان یک نیم فصل دوست داشتنی از رکورد 4 مبارزه حساس فرهاد مجیدی پیشی نگرفت.

فصل گذشته استقلال با مدیریت فرهاد مجیدی توانست 5 قهرمانی متوالی پرسپولیس را به پایان برساند و شاگردان مجیدی موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ بیست و یکم شوند. قهرمانی که در شرایطی به دست آمد که آبی پوشان پایتخت موفق به شکستن رکورد شدند و توانستند رکوردهای تاریخ لیگ برتر ایران را یکی پس از دیگری ثبت کنند.

یحیی تا پایان یک نیم فصل دوست داشتنی از رکورد 4 مبارزه حساس فرهاد مجیدی پیشی نگرفت.

پرسپولیس هنوز 4 بازی تا پایان نیم فصل دارد و سرخپوشان پایتخت باید به ترتیب به مصاف استقلال، پیکان، گلغر و نساجی بروند. گذراندن موفق این 4 مسابقه و کسب 12 امتیاز باعث می شود شاگردان گل محمدی با کسب 36 امتیاز در جدول رده بندی، با پشت سر گذاشتن استقلال در فصل گذشته، با کسب عنوان قهرمانی لیگ در اولین فصل، رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کنند. قرمزهای پایتخت در پایان هفته یازدهم میانگین 2.18 را ثبت کردند و برای پشت سر گذاشتن رکورد استقلال در فصل گذشته باید میانگین خود را در دیدارهای بعدی به 2.4 برسانند!



سرویس داخلی اخبار فوتبال

مهمترین رکوردی که شاگردان مجیدی پشت سر گذاشتند، رکورد شکست ناپذیر قهرمانی بود. 30 هفته بدون شکست استقلال در لیگ بیست و یکم منجر به کسب اولین قهرمانی تاریخ لیگ برتر بدون قبول حتی شکست شد و در لیگ بیست و دوم رقابتی وسوسه انگیز برای رسیدن به رکورد مدرسه دوباره توسط فرهاد مجیدی در جریان بود، اما خیلی زود صفرها در جدول رده بندی شدند. حذف شد و تیم ها موفق به تکرار نشدند رکورد لیگ استقلال بیست و یکم ماند.

پرسپولیس نتوانست نتایج رقیب سنتی خود را تکرار کند

پرسپولیس با هدایت یحیی گل محمدی با 24 امتیاز به مقام اول، آبی پوشان پایتخت با سرمربیگری ریکاردو سا پینتو با 22 امتیاز دوم و گلگهر سیرجان و سپاهان اصفهان به ترتیب با 21 و 20 امتیاز سوم و چهارم شدند. هواداران فوتبال بی صبرانه منتظر شروع مجدد لیگ و از سرگیری رقابت های جذاب از سوی مدعیان قهرمانی لیگ بیست و دوم هستند.