یحیی در مورد مهاجم خارجی تجدید نظر کرد/ پرسپولیس به دنبال گزینه دیگری بود

یحیی گل محمدی اگرچه در مصاحبه های خود تاکید می کرد که باید با دو مهاجم قرارداد ببندد اما در عمل با حفظ تامیروف به نوعی این پیام را به سران پرسپولیس داد که فقط یک مهاجم را جذب کنند. همین مشکل باعث شد هر روز هواداران پرسپولیس بخواهند با مهاجمانی مثل پیمان بابایی و دیاباته قرارداد ببندند و باشگاه پرسپولیس به راحتی بتواند این بازیکنان را به خدمت بگیرد، یحیی گل محمدی با رد این بازیکنان و اصرار بر حفظ تامیروف که تمیروف از چنین مهاجمانی تاثیرگذارتر است.

حالا شنیده ها حاکی از آن است که سرمربی پرسپولیس پس از بازی با ذوب آهن تصمیم قبلی خود را لغو کرده و احتمال می رود گل محمدی بخواهد مهاجم دیگری را به خدمت بگیرد. به نظر می رسد گل محمدی انتخاب کرده و باشگاه در حال مذاکره با گزینه مورد نظر خود است.

این شایعه به دلیل عملکرد ضعیف تامیروف در بازی با ذوب آهن و هجمه جدیدی در فضای مجازی علیه این بازیکن ازبکستانی شکل گرفت و به نظر می رسد به همین دلیل یحیی گل محمدی در 12 ساعت اخیر به این نتیجه رسیده است که یک مهاجم جدید جایگزین تامیروف.

حال باید دید این شایعات صحت دارد و گل محمدی علاوه بر جذب لوکادیا، مهاجم خارجی دیگری می خواهد یا به همکاری با تمیرف ادامه می دهد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال