یحیی دمی با کاپیتانش تنها شد (عکس)

وحید امیری که با وجود جراحی کمر به لیست تیم ملی برای جام جهانی راه یافت، با وجود اینکه در ترکیب تیم ملی ایران مقابل ولز، انگلیس و انگلیس آمریکا حضور نداشت، در واقع روحیه خود را به دست آورده و به چهره درخشان پرسپولیس پس از جام جهانی تبدیل شده است. .

1832104

یحیی گل محمدی در تمرین روز گذشته پرسپولیس با جدیت تمام عملکرد بازیکنان را زیر نظر گرفت و در جریان تمرین جلسه کوتاهی با مدافع چپ تیمش که کاپیتان سوم پرسپولیس محسوب می شود برگزار کرد و به او توصیه هایی کرد.

او در بازی با سپاهان عملکرد قابل قبولی داشت تا در 34 سالگی نقش جدیدی را برای خود در تیم پرسپولیس تعریف کند. او اکنون عصای یحیی است و به عنوان مسن ترین بازیکن تیم پرسپولیس نقشی را ایفا می کند که سیدجلال بازی می کرد.

تمرینات پرسپولیس با وجود تعطیلی لیگ برتر ادامه دارد.

یحیی دمی با کاپیتانش تنها شد (عکس)


سرویس خبر شماره: 1895668
23 مارس 1401 ساعت 07:30
4.3K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

برخلاف عالیشاه و کمال که هر دو ستاره پرسپولیس هستند، وحید حضور مستمری در ترکیب اصلی دارد و به همین دلیل اکثر آنها بازوبند را دریافت خواهند کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یحیی گل محمدی بدون تعطیلی تمرینات تیمش را هدایت می کند و قصد دارد تا روزهای پایانی سال به تمرینات بازیکنان بپردازد تا آنها با فرم کامل و در 7 بازی حساس لیگ برتر به تعطیلات کوتاهی بروند. شاید سه بازی برای بازگشت به جام حذفی.