یحیی دومین عدد سه رقمی تاریخ پرسپولیس؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم پرسپولیس در دو فصل و نیم گذشته با مدیریت یحیی گل محمدی به کار خود ادامه داده و جالب اینجاست که با حضور در لیگ بیست و دوم، او مسن ترین ایرانی خواهد شد. سرمربی پرسپولیس در لیگ برتر و تا پایان قراردادش در اردوی سرخ ها بالاتر از برونکو مسن ترین مرد روی نیمکت سرخ ها خواهد بود.


سرویس خبر شماره: 1832953
20 جولای 1401 ساعت 08:10
6.4K |

0نقطه نظر

اگر گل محمدی در لیگ بیست و دوم یا جام حذفی بعدی 27 برد به دست آورد، پس از علی پروین، اولین سرمربی تاریخ پرسپولیس با 100 برد و همچنین اولین مرد روی نیمکت سرخ ها با این رکورد از زمان قهرمانی اش خواهد بود. لیگ حرفه ای

تیم زیر نظر یحیی گل محمدی تاکنون 199 گل به ثمر رسانده است و باید دید دویستمین گل یحیی پرسپولیس را چه کسی به ثمر می رساند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

اگر پرسپولیس در این فصل 27 برد دیگر کسب کند، یحیی گل محمدی دومین سرمربی تاریخ پرسپولیس خواهد شد که به 100 برد می رسد.

با این حال گل محمدی ضریب برد بهتری نسبت به برانکو ایوانکوویچ دارد و همچنین شانس برابری با رکورد ناتمام سرمربی کروات را خواهد داشت. برونکو در 175 بازی 99 بازی با پرسپولیس برد و نتوانست سه رقمی شود اما یحیی گل محمدی می تواند به عدد 100 برسد.

مسلما یحیی با 123 بازی بیشتر از علی دایی، مهراب شاهرخی و حمید درخشان بیشترین حضور را روی نیمکت سرخپوشان داشته است اما برونکو (175) و پروین (467) را بالاتر از خود می بیند. یحیی برای پشت سر گذاشتن رکورد برونکو باید حداقل یک فصل و نیم سرمربی پرسپولیس باشد و چند بازی جام حذفی انجام دهد تا مرد دوم نیمکت نشین شود.