یحیی رسید و صنعت را راه اندازی کرد (تصویر)

عملکرد یحیی در ادامه حاکی از آن بود که اظهارات او مانند یک هشدار، اظهار ناراحتی و توجه هواداران پرسپولیس به این وضعیت بود. او یک روز بعد از بازی به بازیکنان اصلی ریکاوری و امید و بازیکنان ذخیره دستور داد تا حداقل در بعد روانی برای ادامه پست قبلی خود تمرین کنند.

1798423


سرویس خبر شماره: 1868586
16 فوریه 1401 ساعت 08:10
3.6 هزار |

0نقطه نظر

اما شروع رسمی پرسپولیس برای صنعت نفت از شنبه بود. جایی که یحیی بازیکنانش را جمع کرد و پس از معرفی خرید جدید از آنها خواست تا روی دیدار با نفت آبادان تمرکز کنند.

شاید در همان زمان مشخص بود که یحیی از این تصمیم منصرف می شود، زیرا این اقدام منع قانونی دارد. در لیست پرسپولیس تنها 12 بازیکن بالقوه حضور دارند و به این ترتیب یحیی مجبور شد برای ورود به زمین بازیکنان بزرگسال را در لیست خود قرار دهد.

یحیی گل محمدی در تمرین روز گذشته بازیکنان پرسپولیس را دور خود جمع کرد تا کار خود را برای دیدار با صنعت نفت آغاز کند.

یحیی رسید و صنعت را راه اندازی کرد (تصویر)

در اولین عکس منتشر شده از گل محمدی بعد از بازی آلومینیوم، او لبخندی بر لب دارد و توصیه هایی را به بازیکنانش یادآوری می کند؛ حال باید دید لبخند یحیی در بازی نفت ادامه خواهد داشت یا خیر؟



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سرخپوشان پایتخت دو هفته ناامیدکننده را پشت سر گذاشتند تا نیم فصل دوم را با یک امتیاز آغاز کنند. با این حال شاید همین نشست خبری یحیی گل محمدی بود که نتایج ارتش سرخ را تحت تاثیر قرار داد و همه منتظر بودند ببینند او با تیم امیدش وارد میدان می شود یا خیر؟

اما در همان زمان یحیی برای پیگیری لیگ برتر برنامه ریزی کرد و برنامه تمرینی لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی را به پپه لوسادا سپرد تا این دو در غیاب سایر بازیکنان به ورزشگاه کاظمی بروند.