یحیی قائم شهر له شد (تصویر)

استقبال عموم مردم پرسپولیس از یحیی گل محمدی، آخرین سفر یحیی در این فصل با خوشی آغاز شد.

یحیی قائم شهر له شد (تصویر)

نکته مهم در مورد او این است که با وجود چهره خونسرد و رفتاری آرام، محبوبیت زیادی در بین هواداران پرسپولیس به دست آورده است و حالا با این استقبال پرشور، در ورزشگاه وطنی احساس راحتی می کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

اگر یحیی امروز نساجی را شکست دهد و جام قهرمانی را لمس کند، مطمئنا برای نیمکت نشینی پرسپولیس در فصل جدید رای اعتماد خواهد گرفت، اما در غیر این صورت نتایج درخشان تیمش در سال جدید، چهره او را در میان پرسپولیسی ها ثبت کرده است. طرفداران کاملاً تغییر خواهند کرد و او به یک چهره برنده تبدیل خواهد شد.

1876587

هواداران پرسپولیس روز گذشته در بدو ورود به فرودگاه ساری اتوبوس حامل اعضای این تیم را محاصره کردند و ضمن خواندن سرود قهرمانی به سرمربی و شاگردانش ابراز علاقه کردند. در حالی که چند سانتی متر با سرمربی تیمشان فاصله داشتند با اشاره دست به او علاقه نشان دادند.


سرویس خبر شماره: 1938129
28 مه 1402 در 01:05
10.2K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از کسب عنوان قهرمانی در مسجد سلیمان و قلعه حسن خان، پرسپولیس و یحیی اکنون به قائم شهر رسیده اند و امیدوارند در دیداری خارج از خانه بار دیگر قهرمانی خود را قطعی کنند. آنها برای قهرمانی و کسب پانزدهمین بار قهرمانی لیگ فوتبال ایران تنها به یک پیروزی نیاز دارند.

اگر گل محمدی تا پایان قراردادش در پرسپولیس بماند، به اندازه علی دایی، افشین قطبی، حمید استیلی و افشین پیروانی به عنوان سرمربی در پرسپولیس تجربه خواهد داشت.