یحیی مهاجم جدید پرسپولیس را معرفی کرد! (عکس)

استفاده از توپ های دوم و البته شوت های فوق العاده محمد عمری و سینا اسدبیگی از پشت محوطه جریمه. پیروزی مهم این تیم در سیرجان مقابل گل گهر و یکی از دیدارهای حساس و سرنوشت ساز فصل در چارچوب مسابقات قهرمانی به سود این تیم رقم خورد.

1788565

اما در همان هفته ها در تیم جدیدش، لوکادیا نشان داد که با کیفیت است و می تواند سرنوشت یک بازی را در بازی های حساس رقم بزند. اما این بازیکن سرشناس به یکباره تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفت و در سخت ترین زمان یحیی گل محمدی را دست خالی گذاشت. اما با وجود این رکود ناخواسته، پرسپولیس در هفته های اخیر عملکرد درخشانی داشته و حالا با اقتدار و فاصله قابل توجهی از رقبای خود در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد.

1782692

در دیدار مقابل نساجی روند بازی کاملا به سود پرسپولیس پیش رفت و تمام موقعیت های مهم این تیم تبدیل به گل شد. دانیال اسماعیلی فر که در هفته های اخیر نقش محوری تری برای خود پیدا کرده است او به طور مشخص با دستور یحیی گل محمدی به حملات پرسپولیس اضافه شد. او در این دیدار ستاره تیمش بود و با زدن دو گل دلیل برتری سرخپوشان نام گرفت.

ضربات ایستگاهی و ضربات از پشت محوطه: یحیی این ماه سخت را بدون گلزن با موفقیت پشت سر گذاشت.

یحیی مهاجم جدید پرسپولیس را معرفی کرد!  (عکس)

در شرایطی که تا دقیقه 68 به نظر می رسید پرسپولیس نمی تواند از دفاع متراکم ذوب آهن فرار کند و اینجا باز هم نبود یک مهاجم هدفمند در ترکیب این تیم به وضوح احساس می شد، یک ضربه ایستگاهی دیگر کار را برای یحیی گل محمدی تمام کرد. . و این به آنها یک مزیت حیاتی داد.

1793651
1793649
1793657
1793658

اما در شرایطی که به نظر می‌رسید جریان بازی با ذوب آهن هم پیش می‌رفت و این تیم، چون پیکان با دفاع چندلایه و سنگین‌کردن خط دفاعی خود، قصد دارد با یک امتیاز تهران را به مقصد اصفهان ترک کند، بار دیگر به پرسپولیس رسید. اکثر بازیکنان قرمزپوش به شکلی جالب و برنامه ریزی شده در صحنه اخراج یحیی از سمت پست نزدیک ظاهر شدند و مدافعان حریف را به سمت خود کشاندند.

1793653
1793652

عیسی آل کثیر به ترکیب پرسپولیس اضافه شد و اخبار حاکی از احتمال جذب مهاجم خارجی دیگر برای پیوستن به این تیم در نیم فصل است. بدون شک یک تیم برای کسب عنوان قهرمانی نیاز به ترکیبی کامل و چندوجهی دارد و موفقیت در بازی های سخت نیم فصل دوم در این شرایط سخت است. اما یحیی گل محمدی در این ماه سخت و غیرمنتظره ثابت کرده است که حتی بدون یک مهاجم موثر هم می تواند در دیدارهای سخت مقابل مدعیان نتیجه بگیرد و تنوع تاکتیکی ترکیب پرسپولیس، استفاده از ضربات ایستگاهی و اضافه شدن بازیکنان دیگر برای بخش حمله، که آنها را به جدی ترین مدعی قهرمانی لیگ برتر تبدیل کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عصر دربی حساس مقابل استقلال بود که خبر عجیب جدایی یورگن لوکادیا از پرسپولیس منتشر شد. مهاجم باتجربه و سرشناس قرمزها که فصل را درخشان آغاز کرد و خیلی سریع در صدر جدول آقای گلی قرار گرفت. پرسپولیس در فصل تابستان تلاش زیادی برای جذب یک مهاجم انجام داد و در نهایت در پایان نقل و انتقالات تابستانی بود که بالاخره لوکادیا قرمزپوش به این تیم اضافه شد و همین تاخیر باعث شد تا او نتواند در جمع بازیکنان قرار بگیرد. بازیکنان پرسپولیس در هفته های اول.

دفاع متراکم و چندلایه پیکان اجازه گلزنی شاگردان یحیی گل محمدی به شاگردان مجید حسینی را نداد و پاس های پیاپی این تیم در نهایت به گلی منجر نشد. پرسپولیس در بازی مقابل گل گهر اما از روش رایج دیگری در دنیای فوتبال برای گلزنی استفاده کرد.

1793654


سرویس خبر شماره: 1865897
01 فوریه 1401 ساعت 12:00 |
53.7 هزار |

6نقطه نظر

از مسیرهای جدید به هدف برسید:

نبود یک مهاجم نوک در ترکیب پرسپولیس، از دست دادن غیرمنتظره مهدی عبدی و البته مصدومیت های مکرر شیخ دیابات، یحیی گل محمدی را در یک ماه گذشته به انتخاب روش های جدید و متفاوت برای بازکردن دروازه حریفان سوق داد. از دربی مقابل استقلال، این تغییر تاکتیکی در تیم سرخپوشان رخ داد و آنها از اولین بازی با این بحران بزرگ، ضربه سر دقیق مهدی ترابی و گلسیانی به گلزنی رسید و در نهایت در دقایق پایانی از شکست مقابل رقیب قدیمی خود فرار کرد.

1793655

در سمت مقابل و در لحظه دقیق ارسال سروش رفیعی، فضا برای حمله امید عالیشاه به بهترین شکل ممکن فراهم شد و این بازیکن کوچک بدون مدافع و در فضایی مناسب، موفق شد با یک ضربه دقیق دروازه حریف را باز کند. شلیک کرد. از سر و سه امتیاز بحرانی. این مسابقه را به حساب تیمش واریز کند.