یحیی و پرسپولیس منتظر دو خبر حساس هستند (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در فاصله 72 ساعت مانده به اولین بازی فصل پرسپولیس، یحیی گل محمدی همچنان منتظر خرید یک مهاجم خارجی از سوی سران این باشگاه است. معادله ای که باید با جذب سجاد شهباززاده و کاسیانو دیاز حل می شد با حضور گزینه های بیشتری مانند گادوین منشا، لوکادیا، آلف مانگا و … حل نشد تا این لحظه قرمزها به مصاف خط دفاعی حریف رفتند. با ترکیب فصل گذشته

با این حال در آستانه شروع لیگ برتر، اخبار و شایعات از مراحل پایانی انتقال یحیی مهاجم مورد نظر به پرسپولیس خبر می دهد، اما با این وجود در صورت عدم امضای قرارداد تا قبل از شروع لیگ برتر، حتی این احتمال وجود دارد که او به بازی فولاد نرسد و حداقل دو بازی فصل را از دست بدهد. زیرا ممکن است چند هفته بیشتر برای آماده شدن و هماهنگی با اعضای تیم طول بکشد.

یحیی گل محمدی امیدوار است کمیسیون تجدیدنظر او را ببخشد.

از سوی دیگر محرومیت باقیمانده یحیی گل محمدی از فصل گذشته باعث شد تا او در اولین بازی فصل نتواند نیمکت نشین شود و سیدجلال حسینی دستیار جدید او به دلیل حضور در دوره های مربیگری تا زمان عثمر بعید است به اصفهان سفر کند. لاس و کریم باقری به اصفهان سفر کردند و دوباره عنوان مربیگری را به دست آوردند. البته یحیی در این مدت نشان داده که علاقه زیادی به کار محمد عسگری تحلیلگر خود دارد و احتمالا نقش او در فصل جاری اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد.


سرویس خبر شماره: 1837542
19 مرداد 1401 ساعت 13:29 |
13.6 هزار امتیاز خبر|

11نقطه نظر

از محرومیت تا خرید جدید؛ 24 ساعت سرنوشت ساز

با این حال باشگاه پرسپولیس درخواست تجدیدنظر خود را به این کمیته ارائه کرده و با توجه به زمان اندکی که از آن باقی مانده، امیدوار است کمیته استیناف هر چه سریعتر در این خصوص تصمیم گیری کند تا شاید با بخشودگی جریمه 30 میلیونی گل محمدی، تعلیق او غیرفعال خواهد شد. .



مجله اخبار فوتبال داخلی