یحیی گل محمدی مستاصل و درمانده بود!

پس از باخت پرسپولیس مقابل فولاد، یحیی گل محمدی و شاگردانش به شدت به داور بازی اعتراض کردند و نحوه بازی فولاد را زیر سوال بردند.

سرمربی محترم باشگاه پرسپولیس که همیشه مورد احترام تیم فولاد و هوادارانش بوده است، در کمال ناباوری پس از سوت پایان بازی از جملاتی استفاده کرد که نشان می داد کاملا مستاصل و درمانده است. در حالی که راه می رفت با توهین مستقیم به مردم خوزستان، همه بازیکنان، مربیان و تیم فولاد در مقابل بازیکنان فولاد قرار گرفت و نشان داد که مردم را نمی توان از روی قیافه قضاوت کرد!

اگر می باختیم قطعا فولاد بهترین تیم دنیا می شد و مدنی فر بهترین داور روی زمین!

متاسفانه بعد از جلسه امروز شاهد انواع بی اخلاقی ها و توهین ها بوده ایم.

فوتبال روشن و روشن است. در مورد فوتبال نمی توان دروغ گفت. بیایید امشب در مورد مسائل فنی صحبت کنیم. درباره شکست در زمین فوتبال. درباره بازی ثابت و کم خطای فوتبالیست های خوزستانی که بار دیگر بهترین بودن خود را ثابت کردند. از طرفداران فولاد که مظلوم ترین هستند صحبت کنیم. بدون شک امروز نتیجه متفاوتی با آنها به دست خواهد آمد.

تیم فوتبال خوزستان امروز مقابل پرسپولیس “فوتبال” را شکست داد. آنها سعی کردند بازی فنی فولاد و برخی اشتباهات مقابل عملکرد پرسپولیس را پشت بهانه های ساختگی پنهان کنند.

دقایقی پس از توهین به فولاد خوزستان، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری نتوانست عصبانیت خود را از باخت پنهان کند و حرف های نسبتاً آشنایی برای فوتبالدوستان ایرانی زد. صحبت هایی که او ایراد کرد بلافاصله اتفاقات بازی پرسپولیس و خوزستان را به یاد هواداران فوتبال انداخت که بیش از 60 هزار تماشاگر انواع فحاشی ها را به سمت جواد نکونام و مهدی هاشمی پرتاب کردند. آنها حتی به بازیکنان سابق خود هم رحم نکردند و به دو بازیکن محترم و مودب فولاد یعنی مهدی شیری و احسان پهلوان توهین کردند.

این مصاحبه ها منجر به انتشار خبر رسمی باشگاه فولاد شد که با هم می خوانیم:

در فوتبال برد و باخت وجود دارد، اما مشکل اینجاست که بعضی ها اعتقادی به باخت ندارند و کارهای خنده دار انجام می دهند. درست مثل رفتار اهالی پرسپولیس در عصر امروز. به محض اطلاع از خروج اعضای تیم فولاد از ورزشگاه، زمین را در حال خالی شدن دیدند، به همین دلیل چند بازیکن را که پشت درب رختکن صف کشیده بودند یکی یکی فرستادند و باخت را پشت حرف هایشان پنهان کردند. برای افراد بدخاطره 19 مهر 1401 را یادآوری می کنیم تا تحریم غافلگیرکننده تراکتور را به خاطر بیاورند!

پرسپولیس امروز در حضور چند تماشاگر پیراهن عثمان را بر تن کرد و فراموش نکنیم که بیش از 100 نفر از لیدرهای این تیم به بهانه نقاشی موزاییکی وارد ورزشگاه می شوند و پشت دیوارهای بتونی پنهان می شوند و از سمت راست گلوی خود را می شکافند. زمان.

در پایان باشگاه فولاد خوزستان شکایتی را به کمیته اخلاق و سایر مراجع قانونی فدراسیون ارسال خواهد کرد تا سرمربی تیم پرسپولیس در قبال توهین ها و اتهامات وارده به کادرفنی، بازیکنان و همچنین پاسخگو باشد. هوادار پر و پا قرص باشگاه فولاد خوزستان.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

ظاهرا گناه فولاد این است که امروز پرسپولیس را بردند و یکی از مهم ترین بازی های فصل را به سود خود تمام کردند.