یورنته: یونایتد فقط رونالدو نیست

مارکوس گفت: “من فکر می کنم غیرممکن است که برای بازی در چنین بازی هایی انگیزه نداشته باشیم. این بازی برای ما بسیار مهم است. ما در شرایط خوبی هستیم و تیم مشتاقانه منتظر فردا شب در اولدترافورد است.”

هر اتفاقی ممکن است بیفتد و بسته به نتیجه بازی، احتمال آن بیشتر است. حالا در این جلسه همه چیز مشخص است. بازی سختی در انتظار ما است و تیم باید نگرش و قدرت هجومی بالایی داشته باشد.


سرویس خبر شماره: 1815362 |
23 اسفند 1400 ساعت 22:37 |
749 امتیاز خبر|

0نظرات

ما مسابقه سختی داریم.

مسابقه سختی است. آنها در خانه بازی می کنند و ما از کیفیت و نقاط قوت این تیم آگاه هستیم. ما از چند روز گذشته روی این موارد کار کرده ایم و تیم آماده است آنچه را که کادر فنی از ما می خواهد انجام دهیم و با حریف در زمین مسابقه دهیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدار تیم های اتلتیکو مادرید و منچستریونایتد در ورزشگاه واندا متروپولیتانو با تساوی یک بر یک به پایان رسید و با توجه به حذف قانون گل خانگی، برنده بازی فردا شب به یک چهارم صعود خواهد کرد. – فینال لیگ قهرمانان . مارکوس یورنته در کنفرانس خبری پیش از بازی حاضر شد و مدعی شد که قدرت منچستریونایتد به کریستیانو رونالدو محدود نمی شود.

هت تریک رونالدو مقابل تاتنهام؟ منچستریونایتد بازیکنان باکیفیتی دارد و تنها ستاره این تیم تنها کریستیانو رونالدو نیست. ما باید بسیار مراقب باشیم و از همه چیز آگاه باشیم.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

مارکوس یورنته، هافبک اتلتیکو مادرید مدعی شد که این تیم انگیزه بالایی برای رویارویی با منچستریونایتد دارد.