یورو بهترین جام دوران حرفه ای من است


کد اطلاعات: 2052715
14 جولای 1403 در 6:53 ب.ظ.
899 امتیاز خبر

4نقطه نظر

برناردو سیلوا:

برناردو سیلوا هافبک پرتغالی می گوید قهرمانی در یورو 2024 بزرگترین جام دوران حرفه ای او خواهد بود.

یورو بهترین جام دوران حرفه ای من است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی پرتغال که در سال 2016 با غلبه بر فرانسه قهرمان یورو شد، عصر فردا در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 به مصاف این تیم می رود.

پرتغال در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف اسلوونی رفت و در ضربات پنالتی این تیم را شکست داد و راهی مرحله بعد شد. برناردو سیلوا که در سال 2016 به دلیل مصدومیت در کنار پرتغال نبود، امیدوار است این تیم با غلبه بر فرانسه به فینال نزدیک شود و بتواند عنوان قهرمانی را کسب کند.

برناردو سیلوا درباره بازی فردا مقابل فرانسه گفت:بازی آسانی نخواهد بود، ما در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 هستیم. همه تیم ها شایسته حضور در اینجا هستند زیرا بسیار قوی هستند. آنها هشت تیم برتر اروپا هستند. قرار است با تیمی بازی کند که شش سال پیش و 18 ماه پیش قهرمان جهان شده بود این مسابقه با هدف صعود به نیمه نهایی.

2050416

به قهرمانی فکر می کنی؟

هدف ما پیروزی در این دیدار و رسیدن به فینال برای کسب جام است. تا جایی که توانستم عنوان قهرمانی را برای پرتغال به دست بیاورم، به اندازه کافی خوش شانس بودم که چیزهای زیادی کسب کردم. من شش بار قهرمان لیگ برتر شده ام. من با پرتغال قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و لیگ ملت های یوفا شدم. اما اگر یوفا یورو را ببرم، مطمئناً مهمترین جام دوران حرفه ای من خواهد بود و جایگاه ویژه ای در قلب من خواهد داشت.

از دست دادن یورو 2016 به دلیل مصدومیت؟

خیلی غمگین بود. در آخرین تمرین مصدوم شدم. همسترینگم پاره شد و یورو را از دست دادم. لحظه بسیار ناراحت کننده ای بود زیرا اولین تورنمنت من با تیم ملی بود. هیچ پشیمانی یا احساس سختی ندارم. فکر می‌کنم غم و اندوهی که از شرکت نکردن در یورو احساس کردم، انگیزه‌ای برای من شد که دنبال چیز دیگری باشم. انگیزه فصل فوق العاده من با موناکو از این مصدومیت ناشی شد. بنابراین بخشی از سفر و حرفه من است.

مجله اخبار فوتبال خارجی