یورو 2024: اتریش – فرانسه

رالف راگنیک، اتریش، در بازی باز گروه D مسابقات قهرمانی اروپا 2024 (یورو 2024) دوشنبه شب (17 ژوئن) به مصاف تیم سنگین وزن دیدیه دشان فرانسه خواهد رفت. به خواندن ادامه دهید تا همه چیزهایی را که باید در مورد باش خوش طعم اروپایی بدانید، بدانید.

یورو 2024: اتریش در مقابل فرانسه – تاریخ، زمان و مکان تماشا در ایالات متحده

اتریش و فرانسه دوشنبه شب در ورزشگاه Merkur Spiel-Arena در دوسلدورف شاخ خواهند زد. بازی در ساعت 21:00 به وقت محلی (CEST) / 3 بعد از ظهر به وقت شرقی / 12:00 بعد از ظهر به وقت محلی آغاز خواهد شد.

طرفداران در ایالات متحده می توانند بازی را به صورت زنده از تلویزیون FOX تماشا کنند. از طرف دیگر، می‌توانید بازی را در Fubo، Sling TV، Peacock TV، Vidgo و YouTube TV به صورت زنده پخش کنید.

اتریش در مقابل فرانسه – پیش نمایش

فرم

رنگنیک سرمربی سابق منچستریونایتد یکی از گزینه های مورد علاقه برای جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ بود. با این حال، سرمربی اتریشی به اندازه کافی به تیم فعلی خود اعتماد داشت تا یکی از بزرگترین باشگاه های فوتبال جهان را رد کند.

تحت نظارت او (منصوب ژوئن 2022)، اتریش به یکی از با فرم ترین تیم های اروپا تبدیل شده است. آنها شش بازی از هشت بازی خود را در گروه مقدماتی قهرمانی اروپا بردند و تنها با یک امتیاز کمتر از بلژیک برنده گروه به پایان رسیدند.

اتریش که هنوز از مرحله یک هشتم نهایی یورو فراتر نرفته است، در بازی با فرانسه با فرم عالی وارد بازی می شود. اتریش در 5 بازی اخیر خود 4 برد کسب کرده و دیگری را مساوی کرده است. آنها در پیروزی خود مقابل ترکیه در پایان ماه مارس بهترین عملکرد خود را داشتند و با نتیجه 6-1 مقابل ترک ها پیروز شدند.

در حالی که اتریش یکی از “اسب های تاریک” یورو 2024 است، فرانسه دشان باید عدالت را در مورد برچسب مورد علاقه خود رعایت کند. Les Bleus که به شدت به قهرمانی متوالی جام جهانی در دسامبر 2022 نزدیک شده بود، از زمانی که زین الدین زیدان آنها را در سال 2000 به افتخار هدایت کرد، قهرمان اروپا نشده بود. آنها در یورو 2016 به فینال رسیدند اما پرتغال آخرین خنده را داشت.

آخرین رقابت آنها در مسابقات قهرمانی اروپا، در سال 2021، به ویژه ناامید کننده بود. کیلیان امباپه و شرکت در مرحله یک هشتم نهایی مقابل سوئیس شکست خوردند و پس از تساوی 3-3 در 120 دقیقه در ضربات پنالتی شکست خوردند.

برخلاف اتریش، فرم اخیر فرانسه چندان چشمگیر نبوده است. شاگردان دشان در پنج بازی اخیر خود دو برد، یک باخت و دو بازی دیگر به تساوی رسیدند. تنها شکست آنها برابر آلمان (2-0) در ماه مارس بود.

سر به سر

طبق داده های خلنو، اتریش و فرانسه در طول سال ها 25 بار یکدیگر را ملاقات کرده اند. فرانسه با 13 برد برتری رو در رو دارد. این در حالی است که اتریش در 9 بازی پیروز شده و سه تساوی کسب کرده است.

اتریش در مقابل فرانسه – پیش بینی

فرم درخشان اتریش تقریباً تضمین می کند که ما یک مسابقه ترقه ای در دوشنبه شب خواهیم داشت. با این حال، فرانسه دشان به سادگی قدرت شلیک بسیار زیادی دارد تا بتواند بازی باز گروه D خود را به هم بزند. ما پیش بینی می کنیم فرانسه دوشنبه شب با نتیجه 3-1 پیروز شود.

https://sportslens.com/news/euro-2024-austria-vs-france-preview/ منبع: