یورو 2024: با پشت سر گذاشتن فرانسه، سالیبا آن را مدیریت می کند

صبح، دیروز در یورو یک مقدار خوب، خیلی بد، و دوز سالم مضحک وجود داشت.

بنابراین، بیایید از یک نکته مثبت شروع کنیم و روی چیزهای خوب تمرکز کنیم. این مسابقه فرانسه و بلژیک به عنوان یک مسابقه نبود، زیرا به طور کلی یک بازی فوتبال خسته کننده بود. گهگاه لحظاتی با کیفیت وجود داشت، مانند ارسال درخشان ژول کونده، اما معمولاً با اتلاف همراه بود – مانند ضربه زدن مارکوس تورام به بیرون از هدف.

خوبی ها در بسته ای آشنا برای هواداران آرسنال آمد: ویلیام سالیبا. او در خط دفاعی فوق العاده بود و در مقابل بازیکنی مانند روملو لوکاکو که می تواند آن را فیزیکی کند، طیف کاملی از ویژگی های خود را نشان داد. خواندن او از بازی فوق‌العاده بود، انتظاراتش در سطح بالایی بود، پاس‌هایش فوق‌العاده بود، و زمانی که لوکاکو یا هر کس دیگری تلاش می‌کرد تا به قدرت برسد، آن‌ها را مثل 7 ضعف سنگی نگه داشت.

من نمی دانم که آیا چیزهایی وجود دارد که دیدیه دشان در مورد او دوست ندارد. احتمالاً به این دلیل که او مرد بسیار عجیبی است، اما سالیبا در طول این تورنمنت همواره عالی بوده است. البته این برای هیچ یک از ما تعجب آور نیست، و برای من عجیب است که بعد از دو سال عملکرد در سطح بالا در لیگ برتر و یک فصل بسیار خوب به صورت قرضی در مارسی، هر کسی نیاز داشت که او را متقاعد کند، اما فوتبال عجیب است. در زمان. او فقط محدود به درخشش دفاعی هم نبود، او در واقع در شکستن بن بست تا انتهای دیگر نیز عملکرد خوبی داشت، اما به بیرون شلیک کرد.

چیزهای خوب دیگر: من از سیو 5 نفره مایک میگنان لذت بردم، فراموش کردم که او می تواند از دستانش استفاده کند، او یکی را با پاهایش از خط خارج کرد، مانند زمانی که یک مهاجم وسط باید وارد دروازه شود. علاوه بر این، گل دیرهنگام فرانسه خوب بود – نه اینکه برای من اهمیت خاصی قائل بود که چه کسی برنده شد، فقط 30 دقیقه دیگر از خستگی ما در امان ماند. با همه استعدادهایشان، فرانسه بسیار کسل کننده است و بلژیک هم مزخرف بود، بنابراین جالب نبود. هیچ نشانی از لئاندرو تروسارد نیز وجود نداشت، حتی زمانی که آنها به گل نیاز داشتند، او روی نیمکت رها شد، بنابراین امیدواریم اکنون او بتواند از زمین خارج شود، استراحت خوبی داشته باشد و برای پیش فصل برگردد.

بعداً پرتغال و اسلوونی را خواهیم داشت، بازی دیگری که امیدوارم کسی گل بزند تا ما را از وقت اضافه نجات دهد. این اتفاق نیفتاد، اما خوشبختانه 30 دقیقه اضافی پر از حادثه بود. دیوگو جوتا با برخورد به مدافع یک ضربه پنالتی را برای پرتغال به ارمغان آورد و کریستیانو رونالدو را جلو انداخت. او تمام 90 دقیقه را صرف تلاش برای زدن ضربات آزاد کرده بود و ناکام ماند. واقعاً رقت انگیز بود تماشای بازیکنی که به جای تیمش روی خودش متمرکز است. تقریباً متعجب بودم که او سعی نکرد ضربات گل بزند و بعد از اینکه یان اوبلاک یک سیو فوق العاده انجام داد و او را از همان نقطه رد کرد، اوضاع بدتر می شد.

به جای اینکه گرد و غبار خود را پاک کند و از تمام تجربیاتش برای کمک به تیمش استفاده کند، با گریه کردن چشمان کوچولوی احمقش همه چیز را در مورد او ساخت. من از اینکه کارشناس بی‌بی‌سی اساساً می‌گفت «اووو، او خیلی به بازی علاقه دارد» به جای سرزنش کردن عجیب و غریب خود شیفته‌ای که اولین فکرش همیشه در مورد رونالدو است، نه تیم یا هم تیمی‌هایش، شگفت زده شدم. تماشای این نوع فیلم های هیستریونیک واقعاً بد است، به جای همدردی که او باعث خنده و تمسخر شد. این نوع مزخرفات، که شما در سطح دانش آموزان آن را تحمل نمی کنید، به همین دلیل است که لیونل مسی، و همیشه، بالاتر از این پسر بوده است. به جای نوازش و دلداری، او به یک سیلی نیاز داشت تا به او یادآوری کند که پرتغال هنوز برای یافتن گل وقت دارد.

با این حال، این اسلوونی بود که موقعیت ها را داشت. بنجامین سسکو که یکی از آنها را زودتر از دست داده بود، زمانی که پشت په په قرار گرفت، فرصتی باورنکردنی داشت تا در شرایطی بهتر از موقعیت اول خود، آن را به دست آورد، اما خطوط خود را جلوی دروازه به هم ریخت. فکر می کنم 20 درصد سیو خوب، 80 درصد از دست دادن وحشتناک است، و نکته مهم من از تماشای او در این تورنمنت این است که خوشحالم که او در لایپزیگ می ماند. ما در حال حاضر بازیکنانی داریم که تمام کردنشان باعث عصبانیت ما می شود، اضافه کردن یک بازیکن دیگر به ترکیب ما را دیوانه می کند.

بنابراین، به ضربات پنالتی رفت: رونالدو گل خود را زد و اسلوونی همه آنها را از دست داد. باز هم، فکر می کنم دروازه بان خوب کار کرد، اما پنالتی ها دقیقا همان جایی بود که او می خواست. بازی جوانمردانه از نظر او، ممکن است اعتماد به نفس او بازگردانده شود زیرا نتوانست هیچ یک از ما را در ضربات مسابقه لیگ قهرمانان فصل گذشته متوقف کند، اما اسلوونی می تواند از بی کیفیتی خود در همان نقطه ابراز تأسف کند که در طول بازی بسیار سخت تلاش کرده تا در مقابل یک تیم دفاع کند. که تهدید هجومی بسیار بیشتری داشت.

امروز، رومانی و هلند را در بازی اولیه داریم و به دنبال آن بازی اتریش با ترکیه را خواهیم داشت – بازی که بر اساس آنچه که از هر دو طرف در طول بازی دیده‌ایم، نویدهای زیادی را می‌دهد. این مسابقات امروز پس از تحمل دیروز چیزی به ما مدیون است. انگشتان ضربدری.

در اخبار کوتاه آرسنال، این باشگاه اعلام کرده است که یک بازی دوستانه دیگر در لس آنجلس، با بورنموث در استادیوم لس‌آنجلس گلکسی در 24 جولای (سه روز قبل از رویارویی با منچستریونایتد در SoFi) و همچنین جدایی بازیکنان جوان روئل والترز و آماریو کوزیر-دوبری.

همچنین برای هفتصدمین بار گزارش می‌شود که قرار است داوید رایا را برای همیشه به خدمت بگیریم، بنابراین خبرهای غافلگیرکننده‌ای برای نقل و انتقالات برای شما وجود دارد.

درست است، فعلا همین است. امروز صبح نیز یک Arsecast Extra را ضبط خواهیم کرد. مراقب تماس برای سوالات در توییتر باشید @gunnerblog و @arseblog در توییتر با هشتگ #arsecastextra – یا اگر عضو Arseblog در Patreon هستید، سوال خود را در این قسمت بگذارید #arsecast-سوالات اضافی کانال در سرور Discord ما.

پاد باید تا ناهار بیرون بیاید. در حال حاضر، یک خوب داشته باشید.



https://arseblog.com/2024/07/euro-2024-saliba-bosses-it-as-france-go-through/ منبع: