یورو 2024: توسط گرجستان، آنها این کار را انجام دادند!

صبح همگی بخیر.

بنابراین ما اکنون از برنامه های دور حذفی یورو 2024 پس از برگزاری آخرین بازی های گروهی دیروز مطلع هستیم. در مرحله اول، گرجستان که 2-0 پرتغال را شکست داد و از آن عبور کرد، یک دستاورد فوق العاده برای آنها است، اما آنها در طول تورنمنت چیزی شبیه به هوای تازه داشتند، بنابراین دیدن این پاداش عالی است. ژرژ میکاوتادزه پس از پنالتی بی اعصابش بهترین گلزن تورنمنت است و گیورگی مارمارداشویلی ممکن است پس از چند سیو عالی، دوناروما را به عنوان بهترین دروازه بان معرفی کند.

کوهیچا کواراتسخلیا، گلزن دیگر، پس از آن گفت:

این بهترین روز در زندگی گرجی هاست. ما فقط تاریخ ساختیم هیچکس باور نمی کند که چه اتفاقی افتاده است، که ما پرتغال را شکست می دهیم، اما به همین دلیل است که ما تیم قدرتمندی هستیم. ما فقط همدیگر را تشویق کردیم و به هم گفتیم که می توانیم این کار را انجام دهیم. بهترین روز زندگی من است.

من همچنین از مفسر RTE آدریان ایمز لذت بردم که در سوت پایان، آنچه را که مخاطبانش می خواستند بشنوند، درک کرد و گفت:

چه شبی برای همه اهل گرجستان! اما ناامیدی برای رونالدو…

هاها!

من بیشتر بازی دیگر ترکیه و جمهوری چک را تماشا می‌کردم که به خاطر تعداد کارت‌های زرد قابل توجه بود. داور خیلی زود با خوشحالی به میدان رفت و فکر می کنم اخراج آنتونین باراک در دقیقه 19 نقش مهمی در این امر داشت. مرد فیورنتینا هیچ شکایتی از زرد اول خود ندارد، اما دومی واقعاً خشن به نظر می رسید – او با توپ ارتباط برقرار کرد و گل میخ هایش بالای پای بازیکن حریف که توپ را دریافت نکرد پایین آمد. قرار بود پایش کجا برود؟

گل ترکیه از هاکان چالهان اوغلو واقعاً درخشان بود، یک پایان فوق‌العاده پس از دو بار شکست متوالی آنها به لطف آخرین دفاع و دفع عالی جیندریچ استانک که در این فرآیند به خود آسیب رساند. تکنیک بیرونی پا از هافبک اینترمیلان به خوبی بود و به کلکسیون بانگ های ترکیه در یورو 2024 اضافه شد. داور مشتاق بود به هرکسی که می‌توانست زردها را نشان دهد – فرقی نمی‌کرد آنها در زمین باشند یا روی نیمکت. منتظر بودم که او به دلیل حمایت بیش از حد، یک طرفدار رزرو کند.

بنابراین، هنگامی که بازی پس از گل دیرهنگام آن پسری که هرگز برای اورتون گل نزد، به نتیجه 2-1 رسید و چک ها به بیرون رفتند، دیدن شروع کار در سوت پایان تعجب آور نبود. جرقه های زرد و قرمز بیشتر. در مجموع 20 زرد و 2 قرمز صادر شد، و من کمی تعجب خواهم کرد اگر این داور – ایستوان کواچ رومانیایی – یک بازی دیگر در پشت آن نمایشگر داشته باشد. من فکر می‌کنم همه ما نیاز به نظم را درک می‌کنیم، اما زمانی که شما مانند او از خود دور می‌شوید، ظاهر خوبی نیست – هرچند که بسیار سرگرم‌کننده است.

قبلاً از اینکه بلژیک چقدر فقیر است واقعاً ناامید شده بودم. لئاندرو تروسارد در اواسط نیمه دوم از زمین خارج شد، الکساندر زینچنکو در آن مقطع برای اوکراین از روی نیمکت بیرون آمد، اما به طور کلی این یک بازی بی کیفیت بود. گفتنی است، در مراحل پایانی، اوکراین تیمی بود که واقعاً برای آن پیش رفت، آنها به دلیل جدول رده بندی گروه مجبور بودند این کار را انجام دهند و فرصت هایی برای گلزنی داشتند اما نتوانستند پایانی را پیدا کنند.

تیم بلژیکی تقریباً از ترس فلج شده بود، می‌ترسید به سمت گل برود، زیرا خیلی نگران گل خوردن بودند، و وقتی فکر می‌کنید اکنون فرانسه در مرحله یک هشتم نهایی را در اختیار دارند، برای من خیلی محافظه‌کارانه بود. برخی ممکن است بگویند معقول – چرا خطر از دست دادن آن؟ – اما در صدر گروه، آنها را با هلند روبرو می‌کردیم، تیمی که من فکر می‌کنم بر اساس آنچه تاکنون از آنها دیده‌ایم، توانایی بیشتری برای شکست دادن دارند. فرانسه در آنجا محبوبیت واضحی دارد، اما من حدس می‌زنم در فوتبال حذفی هرگز نمی‌دانی.

در همان زمان، رومانی و اسلواکی به تساوی 1-1 دست یافتند که هر دو به مصاف هم رفتند. اولی با هلند بازی خواهد کرد، در حالی که اسلواکی مقابل انگلیس قرار خواهد گرفت، و اگر پیشرفتی از سوی گرت ساوتگیت صورت نگیرد، اسلواکی ها شانس خود را برای ایجاد ناراحتی تصور می کنند. تنها کاری که آنها باید انجام دهند این است که هافبک عمیق انگلیس، هری کین را نشانه گذاری کنند و می توانند کمی شادی پیدا کنند.

بنابراین، با چند روز تعطیلی در حال حاضر، برنامه های کامل به شرح زیر است.

شنبه 29 ژوئن

ساعت 17.00 : سوئیس – ایتالیا
20.00 : آلمان – دانمارک

یکشنبه 30 ژوئن

ساعت 17.00 : انگلیس – اسلواکی
20.00 : اسپانیا – گرجستان

دوشنبه 1 ژوئیه

ساعت 17.00 : فرانسه – بلژیک
20.00 : پرتغال – اسلوونی

سه شنبه 2 تیر

ساعت 17.00 : رومانی – هلند
20.00 : اتریش – ترکیه

در مجموع، این یک مرحله گروهی بسیار سرگرم کننده بود، و بیایید امیدوار باشیم که دور حذفی فوتبال بهتر و درام بیشتری به ما بدهد. ما بازی های دیروز و به طور کلی مرحله گروهی را در پاترئون با پادکست یورو 2024 کمی دیرتر امروز صبح مرور خواهیم کرد، بنابراین لطفاً برای این کار به ما بپیوندید.

در حال حاضر، یک خوب داشته باشید.

https://arseblog.com/2024/06/44161/ منبع: