یورو 2024: لحظه کیفیت بلینگهام انگلیس را نجات داد

صبح، به یک هفته جدید خوش آمدید.

انگلیس به مرحله یک چهارم نهایی یورو رسیده است، اما من فکر می کنم منصفانه است که بگوییم گرت ساوتگیت بسیار بسیار خوش شانس بود. جود بلینگهام با گل تساوی زمان مصدومیت خود، بیکن خود را نجات داد، زیرا اگر این اتفاق نمی افتاد، سرمربی تیم ملی انگلیس با منابعی که در اختیار داشت، به شدت در مورد کاری که انجام داد و انجام نداده بود، مواجه می شد.

با عقب افتادن از دقیقه 25 به گل ایوان شرانتس، تیم او نمایش بد دیگری را به نمایش گذاشت و نام های بزرگ باز هم عملکرد ضعیفی داشتند. نزدیکترین چیزی که آنها به گلزنی رسیدند، شوت دکلن رایس بود که در مراحل پایانی به تیر دروازه برخورد کرد و این واقعیت که گل بلینگهام اولین ضربه آنها به سمت دروازه بود، داستان را به شما می گوید.

راستش را بخواهید از این بی عملی روی نیمکت تعجب کردم. کول پالمر وارد زمین شد، اما به نظر می‌رسید که علت اصلی آن مصدومیت کایران تریپیه – باز هم در دفاع چپ بدبخت بود. بوکایو ساکا مدتی به سمت دفاع چپ رفت تا به پالمر اجازه دهد خیلی کم کار کند اما بارها و بارها توپ را از دست بدهد. او سپس Eberechi Eze را برای Kobbie Mainoo با 6 دقیقه زمان عادی باقی مانده معرفی کرد. در این بین، کایل واکر و هری کین در حال غوغا کردن در مورد بوی تعفن این مکان بودند و ساوتگیت بازیکنانی مانند اولی واتکینز، ایوان تونی و ترنت الکساندر-آرنولد را روی نیمکت داشت.

فیل فودن فکر می کرد که مساوی کرده است، اما او با بی دقتی در آفساید قرار گرفت، دومین بار در این تورنمنت که ناتوانی او در قضاوت خط آفساید به قیمت یک گل انگلیس تمام شد. دیروز خیلی بد بود، او فقط باید برای ضربه زدن پشت توپ می ماند، این ابتدایی ترین چیز است، و این خلاصه سهم او بود. انگلیس گزینه های خوبی روی نیمکت داشت و سرمربی از استفاده از آنها خودداری کرد.

معرفی تونی با 3 دقیقه از 6 اضافه شده عجیب بود، و اگرچه بلینگهام بازی خوبی نداشت، اما او نشان داد که می تواند در اواخر بازی ها را بررسی کند و تولید کند – همه چیز را در مورد بارسلونا بپرسید. و اینطور ثابت شد. مارک گوهی روی یک پرتاب تکان داد، ضربه بالای سر بلینگهام یک لحظه با کیفیت نادر برای انگلیس بود، و چیزی را از یک عملکرد بدتر نجات داد.

گل دوم در اوایل وقت اضافه کافی بود، اما اسلواکی تسلیم نشد و حساب خوبی از خود ارائه کرد. آنها می توانند تا حدودی احساس کنند که به سختی انجام می شود، نزدیک شدن به گذراندن آن ممکن است نیش بزند، اما بلینگهام جواهری کمیاب است، یک بار در چند نسل یک بازیکن، و اینها چیزهایی است که آنها می توانند به شما بدهند.

من فکر کردم نظرات او بعد از آن نیز بسیار جالب بود و گفت:

بازی برای انگلیس باید غرور آفرین ترین لحظه دوران حرفه ای شما باشد، اما اغلب بسیار سخت است. فشار واقعاً شدیدی وجود دارد. هواداران بدون توجه به اتفاقاتی که در تورنمنت های اخیر سال ها و سال ها پیش رخ داده، انتظارات زیادی از ما دارند.

مردم زیاد حرف می زنند. شما باید کمی آن را شخصی کنید. ما در این بازی خیلی سخت کار می کنیم. ما هر روز وارد می‌شویم، سخت کار می‌کنیم تا یک اجرا را برای هواداران اجرا کنیم، گاهی اوقات خوب پیش نمی‌رود و گاهی اوقات احساس می‌شود که کمی انباشته است، شنیدن آن خوب نیست. اما شما همیشه می توانید از آن استفاده کنید و برای لحظاتی مانند آن، خوب است که آن را به برخی افراد برگردانید.

من درک می کنم، شنیدن/خواندن انتقاد خوب نیست، اما کنجکاو هستم که او دقیقاً چه پاسخی می دهد. هواداران انگلیس تا حد زیادی در طول بازی‌ها حمایت کرده‌اند، و اگر صحبت از رسانه‌های اجتماعی باشد، احتمالاً او باید گوشی خود را کنار بگذارد. بازیکنان می توانند از همه چیز برای ایجاد انگیزه استفاده کنند، اما این یک پویایی نامطمئن است که او خود را بخشی از آن کرده است. من فکر نمی کنم او اهمیتی بدهد، احتمالاً بخشی از این است که چرا او می تواند کاری را که انجام می دهد انجام دهد.

دکلن رایس – که فکر می‌کردم از نظر عملکرد کلی و عدم تعادل تیم به طور کلی برای انگلیس خوب است – پس از آن نیز در حالت حفاظتی گرت ساوت‌گیت قرار گرفت و درگیر درگیری با سرمربی اسلواکی شد که کاملاً بسیار بود. خنده دار. اما واضح است که مشکلات بزرگی برای ساوت گیت وجود دارد که باید قبل از بازی با سوئیس حل کند. به نظر می رسد که او دوباره همین کار را انجام خواهد داد، و بر اساس آنچه در این تورنمنت دیده ایم، به یکی دیگر از آن نمایش ها منجر می شود که به نظر من سوئیسی ها می توانند بسیار بهتر از اسلواکی بعدازظهر دیروز از آن بهره ببرند. .

در اواخر بازی اسپانیا از پشت به زمین آمد و گرجستان را 4-1 شکست داد. شکاف در کیفیت آشکار بود و چشم نوازترین لحظه را نیکو ویلیامز به ثمر رساند که گل بازی را به ثمر رساند تا در نیمه دوم نتیجه 3-1 شود. تماشای او هیجان‌انگیز بوده است، و مطمئنم مثل بسیاری از شما، من به راحتی می‌توانم او را در قرمز و سفید تصویر کنم – اما البته گفتن این کار آسان‌تر از انجام دادن است.

با این حال، به گرجستان، تماشای آنها در این مسابقات لذت بخش بوده است. فکر می‌کنم آن‌ها درک کردند که چه توانایی‌هایی دارند، و به طور موثری به آن متمایل شدند، که نشانه‌ای از یک تیم با مربی خوب است. اگر بخواهید تقریباً ضد ساوتگیت است، زیرا آنچه از انگلیس می بینیم استعدادهای زیادی است که بد مربی شده اند. و با کلاه من در آرسنال، دیدن زحمت رایس و ساکا برای 120 دقیقه ایده آل نیست، اما آنها از آن دسته بازیکنانی هستند که یک مربی می تواند روی آنها حساب کند، بنابراین امیدواریم تا قبل از شنبه کمی استراحت کنند.

امروز فرانسه و بلژیک را داریم (سالیبا و تروسارد احتمالاً در آنجا حضور دارند)، قبل از اینکه پرتغال در بازی عصر با اسلوونی روبرو شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد اکشن دیروز، کمی دیرتر امروز صبح یک پاد در Patreon خواهیم داشت. Arsecast Extra فردا ضبط می‌شود، زیرا جیمز امروز راه خود را از گلستونبری برمی‌گرداند.

یک خوب.

https://arseblog.com/2024/07/euro-2024-bellinghams-moment-of-quality-saves-england/ منبع: