یورو 2024: پرتغال – چک

کریستیانو رونالدو و پرتغالش سفر قهرمانی اروپا 2024 (EURO 2024) خود را با یک رویارویی جذاب در گروه F مقابل چک آغاز خواهند کرد. برای دریافت تمام اطلاعات کلیدی در مورد مسابقه روز 1 به خواندن ادامه دهید.

یورو 2024: پرتغال مقابل چک – تاریخ، زمان و مکان تماشا در ایالات متحده

پرتغال و چک در بازی افتتاحیه گروه F خود در ورزشگاه لایپزیگ سه شنبه شب (18 ژوئن) شاخ خواهند زد. بازی در ساعت 21:00 CET / 3:00 PM ET / 12:00 PM PT آغاز خواهد شد.

شبکه فاکس این بازی را در ایالات متحده پخش خواهد کرد. یا می‌توانید بازی را در Fubo، Vix (به زبان اسپانیایی)، Sling، برنامه FOX Sports یا وب‌سایت پخش کنید.

پرتغال – چک – پیش نمایش

فرم

پرتغال روبرتو مارتینز یکی از برگزیدگان یورو 2024 است. آنها بی رحم ترین گلزن فوتبال جهان را در رونالدو دارند، یک واحد خلاق در کلاس جهانی متشکل از برناردو سیلوا و برونو فرناندز، و یک دفاع مستحکم به رهبری پپه همیشه سبز. اگر همه چیز درست شود، آنها می توانند در 14 ژوئیه به دومین عنوان قهرمانی اروپا برسند.

متاسفانه برای Os Navegadores، همه چیز همیشه طبق برنامه پیش نرفته است. آنها برخی از مشکلات سازگاری داشته اند که باعث شده در برابر حریفان با کیفیت لغزش کنند. پرتغال در اولین بازی تدارکاتی خود برای یورو 2024 با نتیجه 2-1 مقابل کرواسی شکست خورد. آنها با پیروزی 3-0 مقابل ایرلند به سرعت به عقب برگشتند، اما همه منتقدان آنها را جلب نکرد. پرتغال در پنج بازی اخیر خود سه برد و دو باخت داشت و دیگر شکست آنها برابر اسلوونی (2-0) در ماه مارس بود.

از سوی دیگر، چک آنچنان ستاره ای در اختیار ندارد، اما در کشاندن نبرد به حریف خود ابایی ندارد. آنها به سرعت توپ را به اطراف حرکت می دهند، تعداد زیادی حمله می کنند و طوری دفاع می کنند که زندگی شان به آن وابسته است.

چک با فرمی هیجان انگیز وارد بازی سه شنبه می شود. آنها در تمام پنج بازی اخیر خود پیروز شده اند و 16 گل به ثمر رسانده و تنها 4 گل دریافت کرده اند.

سر به سر

طبق داده‌های GOAL، پرتغال و چک در طول سال‌ها پنج بار به مصاف هم رفته‌اند که همگی در رقابت‌های رسمی یوفا حضور داشته‌اند. پرتغال در آمارهای رودررو دست برتر را دارد، چهار بار برد و فقط یک بار شکست.

پرتغال در دو دیدار اخیر خود در یورو چک را شکست داده است و مدعی پیروزی 1-0 در سال 2012 و پیروزی 3-1 در سال 2008 بوده است.

پرتغال – چک – پیش بینی

مارتینز پس از اینکه تیم سابقش، بلژیک، اولین شکست بزرگ یورو 2024 را متحمل شد، احتمالاً در روز سه‌شنبه نسبت به تیم ضعیف چک محتاط خواهد بود. او می تواند به پرتغال دستور دهد که با پرواز از دروازه بیرون بیاید و سعی کند یک لید زودهنگام اعصاب را جمع کند. چک کار را برای رونالدو و شرکت آسان نخواهد کرد، اما فکر نمی‌کنیم که سنگین‌وزن‌ها در بازی اول گروه F خود امتیازی از دست بدهند. ما از پرتغال حمایت می کنیم تا با زدن گل اول شب رونالدو 3-1 مقابل چک پیروز شود.

https://sportslens.com/news/euro-2024-portugal-czechia-ronaldo/ منبع: