یورگن کلوپ از مصدومیت ون دایک به عنوان مدرکی استفاده می کند که لیورپول به “ترکیب بزرگتر” نیاز دارد – لیورپول اف سی

بازیکن می‌داند چه احساسی دارد، رفتاری را که انجام می‌دهد دریافت می‌کند و بعد از آن، رابطه من با ویرگ بسیار نزدیک است، اگر او کمی احساس می‌کرد، می‌گفت «رئیس، نه برای من این آخر هفته».

از آغاز فصل گذشته، هیچ بازیکنی در فوتبال جهان دقایقی بیشتر از فان دایک در زمین برای باشگاه و کشور سپری نکرده است.

“آیا کسی به این فکر کرد که او را کنار بگذارد؟ نه – او را شامل می شود. دلیلی برای آن وجود نداشت.

پس شاید تعجبی نداشت که ون دایک در نیمه اول باخت 3-1 روز دوشنبه مقابل برنتفورد پیش از عقب نشینی در وقت استراحت عقب نشینی کرد.

“[Virgil has played] شاید دقیقاً همان مقدار بازی در لیگ برتر که هری کین داشته است.

اگر این امکان پذیر باشد، نمی دانم، اما احتمالا این تنها راه مقابله با آن است – برای تیم های ملی و تیم های باشگاهی.

سپس مردم به ما می گویند که آنها را کنار بگذاریم یا بچرخانیم – به اندازه کافی خنده دار، چه کسی بهترین بازیکنان را کنار می گذارد؟ به این راحتی نیست.

یورگن کلوپ اصرار دارد که هیچ نشانه واضحی مبنی بر مصدومیت ویرجیل فن دایک وجود ندارد، اما معتقد است که این نشان دهنده نیاز به “ترکیب های بزرگتر” در آینده است.

“چند بازیکن “تمام زمان” وجود دارد. بنابراین بازیکنانی که همیشه برای باشگاه خود و تقریباً همیشه در اروپا برای تیم ملی خود بازی می‌کنند.» او به خبرنگاران گفت.

و بله، البته، اگر اکنون از من بپرسید که آیا این ایده خوبی بود که ویرجیل فن دایک را کنار بگذارم؟ [I would say] آره.

لیورپول، انگلیس - سه‌شنبه، 25 اکتبر 2022: ویرجیل فن دایک، بازیکن لیورپول در جریان یک جلسه تمرینی در مرکز آموزشی AXA قبل از بازی روز پنجم لیگ قهرمانان اروپا در گروه A بین AFC آژاکس و لیورپول FC.  (عکس از جسیکا هورنبی/پروپاگاندا)

کلوپ تأیید کرده است که او اکنون به دلیل مشکل همسترینگ بیش از یک ماه بازی را از دست می دهد، اما سرمربی اصرار دارد که این امر اجتناب ناپذیر بوده است.

این به گفته اندرو بیزلی آماردان است که یادداشت تنها دو دروازه بان – میلان بورجان از ستاره سرخ بلگراد و دومینیک لیواکوویچ از دینامو زاگرب – بیش از این بازیکن هلندی بازی کرده اند.

بنابراین ما باید در آینده با تیم‌های بزرگ‌تر، و حتی تیم‌های سطح‌تر در داخل، آن را مرتب کنیم.

او ادامه داد: “بنابراین این چیزی است که ما همیشه با آن سروکار داریم، این چیزی است که من همیشه در مورد آن صحبت می کنم که می گویم باید بازی ها را کاهش دهیم، FA یا هر چیز دیگری.”

دقیقاً نمی‌دانم، اما او همه بازی‌ها را انجام می‌دهد و دیگران همیشه 90 دقیقه برای تیم ملی بازی نمی‌کنند یا همیشه 90 دقیقه برای باشگاهشان بازی نمی‌کنند.

اگر بخواهید این واقعاً بالاترین سطح شدت است.

او احساس می کند که این شواهدی است که نشان می دهد لیورپول و رقبای آنها در آینده به “ترکیب های بزرگتر” نیاز خواهند داشت، به ویژه با گسترش لیگ قهرمانان اروپا از فصل 2024/25.

ما خواهیم دید که چگونه کار خواهد کرد، اما اگر کسی بازی ها را کاهش ندهد، این مسیری است که باید توسعه دهیم.”



https://www.thisisanfield.com/2023/01/jurgen-klopp-uses-van-dijk-injury-as-proof-liverpool-will-need-bigger-squad/ منبع:

نگاه به گذشته، البته، چیز شگفت انگیزی است، اما کلوپ از شکست برای شماره 4 خود استفاده کرد تا تأثیری که برنامه روزافزون بر بازیکنان می گذارد را برجسته کند.

این طور نبود که ما فکر کنیم که “کمی بیش از حد است”. فقط شما فقط با چیزهایی که در مورد بازیکن می دانید سر و کار دارید.

این فقط به این دلیل است که بهترین بازیکنان همیشه بازی می کنند. همینطوریه.