یورگن کلوپ اعتراف کرد که بازیکنان لیورپول به تساوی کریستال پالاس رسیدند “مثل اینکه ما باختیم” – باشگاه لیورپول

کاخ همچنان در جستجوی اولین برد خود در سال 2023 است و اکنون از ابتدای سال جدید تاکنون 5 بار به تساوی رسیده است و ناتوانی آنها در تبدیل شانس مجدد به نمایش گذاشته شده است.

او دوباره ارزیابی خواهد شد، در حالی که گومز به دلیل مشکل عضلانی بازی را از دست داد.

به گفته کلوپ، جو گومز و داروین نونز هر دو به دلیل مصدومیت قبل از مسابقه روز شنبه از بازی خارج شدند، دومی پس از بازی رئال مادرید ضربه ای را به وجود آورد که باعث تشدید مصدومیت کتف او شد و به گفته کلوپ ترک شد.[unable to] اصلاً آن بازو را حرکت بده.»

لندن، انگلیس - شنبه، 25 فوریه 2023: محمد صلاح بازیکن لیورپول در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین باشگاه کریستال پالاس و باشگاه لیورپول در سلهرست پارک شلیک کرد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

یورگن کلوپ اعتراف کرد که بعید است تهیه کنندگان هالیوود برای حقوق فصل کم رنگ قرمزها رقابت کنند، اما سرمربی لیورپول نسبت به پایان نانوشته کمپین تیمش خوش بین بود.

بنابراین، امشب هیچ چیز واقعاً تغییر نکرده است. دو راه می توانید ببینید. ما برنده نشدیم، این خیلی منفی به نظر می رسد. ما یک نکته بیشتر از قبل داریم، من فکر می کنم که بسیار مثبت به نظر می رسد. بنابراین شما می توانید انتخاب کنید.»

تساوی بدون گل مقابل کریستال پالاس در رده دوازدهم احتمالاً بیانیه تاکیدی تیم کلوپ پس از شکست 5-2 مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا در اوایل هفته نبوده است.

ژان فیلیپ ماتتا نزدیک بود پالاس را جلو بیاندازد، اما تیر عمودی را به لرزه درآورد، چوب کاری نیز بلافاصله پس از شروع مجدد، محمد صلاح را رد کرد.

اولین فرصت قرمزها زمانی به دست آمد که جوئل ماتیپ ضربه ایستگاهی اندرو رابرتسون را به سمت دیوگو جوتا فرستاد، که او با ضربه سر خود از فاصله شش یاردی، لبه بیرونی تیرک سمت چپ را قطع کرد.

هر دو تیم قبل از نیمه دوم فرصت هایی برای برتری داشتند.

من هیچ شکی در مورد کیفیتی که آنها باید این موقعیت ها را به پایان برسانند، ندارم.

https://www.thisisanfield.com/2023/02/jurgen-klopp-admits-liverpool-players-took-crystal-palace-draw-like-we-lost/ منبع:

«این فصلی نخواهد بود که همه در کتاب‌های تاریخ، وقتی نگاهی می‌اندازید، بگویند، بیایید بارها و بارها و بارها به آن فصل نگاهی بیندازیم.

لندن، انگلستان - شنبه، 25 فوریه 2023: یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول (R) پس از بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه کریستال پالاس و لیورپول در سلهرست پارک، با پاتریک ویرا، مدیر کریستال پالاس، دست می دهد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

او گفت: “من فکر می کنم این فقط به خاطر اعتماد به نفس است. من هر روز با آنها کار می کنم و کیفیت آنها را می بینم. همه آنها می توانند تمام شوند. همه آن‌ها می‌توانند گل بزنند، و فقط این است که من تمرین کنم تا این اعتماد به نفس را ایجاد کنیم.

با این حال، رئیس احساس کرد باید به مخالفان، از جمله کسانی که در رختکن خود بودند، یادآوری کند که تیمش با یک نقطه در پارک سلهرست کنار رفت و گفت: «من آن را در چشمان شما و همچنین در چشمان بازیکنان می بینم. انگار بازی را باختیم. ما این کار را نکردیم.

“ما نشان خواهیم داد، همیشه اینطور نیست، “اوه، اینجا ما بردیم، همه چیز عالی است، حالا یک امتیاز از دست دادیم، همه چیز بیهوده”. ما باید ادامه دهیم. وسایل را بردارید و دوباره بروید. وسایل را بردارید و دوباره بروید. و این کاری است که ما انجام خواهیم داد.

پاتریک ویرا، سرمربی ایگلز، حتی در غیاب ویلفرد زاها، گلزن برتر تیمش، که هنوز در حال بهبودی از مصدومیت همسترینگ است، مطمئن بود که تیمش گل خواهد زد.

ما خودمان را با خیلی چیزها خراب کردیم، اما به خاطر تاریخ خودمان نمی توانیم رنج بکشیم، این واقعاً یک شوخی است.

هیچ فیلم بزرگی در مورد آن یا چیزهایی مانند این وجود نخواهد داشت، اما به هر حال باید از آن عبور کنیم.