یورگن کلوپ اعتراف کرد که “نمی‌دانست” آدام لالانا در لیورپول “ناامن” است – باشگاه لیورپول

آدام لالانا یکی از متحول ترین بازیکنان لیورپول زیر نظر یورگن کلوپ بود و فقط در زمین نبود که به تغییر دوران حرفه ای این بازیکن کمک کرد.

زمانی که یورگن کلوپ در اکتبر 2015 به لیورپول آمد، لالانا پس از انتقال 15 ماه قبل از ساوتهمپتون، جایی که اکنون به آنجا بازگشته است، هنوز طرفداران خود را جلب نکرده بود.

مرد انگلیسی در صحبت با اسکای اسپورت در ادای احترام به کلوپ، اعتراف کرد که وقتی به لیورپول رسید، “ناامن، وقت زیادی داشت” و “در رختکن، در زمین (یا) در لباس احساس راحتی نمی کرد. ”

با این حال، زمانی که کلوپ آمد همه چیز برای شماره 20 تغییر کرد.

لالانا گفت: «او بلافاصله آن را برداشت.

بلافاصله آن هاله بزرگ و آن لبخند بزرگ به شما برخورد کرد.

کلوپ در واکنش به اظهارات بازیکن سابق خود اعتراف کرد: «نمی‌دانستم و متوجه نشدم که آدام لالانا قبل از آمدن من احساسی داشت.

بدیهی است که من آنجا نبودم، اما از همان لحظه اول بازیکن را دوست داشتم.

لالانا علیرغم آسیب‌دیدگی، به یکی از محبوب‌ترین بازیکنان کلوپ تبدیل شد و نشان داد که او چگونه می‌خواهد تیمش بازی کند.

تصویر معروف لالانا که در اولین بازی این بازیکن آلمانی مقابل تاتنهام بیرون آمد و در آغوش او افتاد، نشان از سرعتی بود که بازیکنان به سمت سرمربی جدید رفته بودند.

لندن، انگلستان - شنبه، 17 اکتبر 2015: آدام لالانا، سرمربی لیورپول، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول را در آغوش می گیرد که در جریان بازی لیگ برتر در وایت هارت لین مقابل تاتنهام هاتسپور تعویض می شود.  (عکس از دیوید راوکلیف/کلوپپاگاندا)لندن، انگلیس - شنبه، 17 اکتبر 2015: آدام لالانا، سرمربی لیورپول، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول را در آغوش گرفت که در جریان بازی لیگ برتر در وایت هارت لین مقابل تاتنهام هاتسپور تعویض شد.  (عکس از دیوید راوکلیف/کلوپپاگاندا)

فصل 2015/16 مسلما بهترین بازی لالانا بود، زیرا او 38 بازی را شروع کرد و به لیورپول کمک کرد تا به فینال جام اتحادیه و لیگ اروپا برسد. او همچنین در آن زمان یکی از بهترین بازیکنان انگلیس در صحنه بین المللی بود.

یکی از بهترین بازی های او با لباس قرمز در نیمه نهایی لیگ اروپا مقابل ویارئال بود.

با عقب افتادن 1-0 لیورپول از بازی اول در اسپانیا، آنفیلد که از نظر عاطفی پر از هیجان بود، با گل به خودی زودهنگام آنها را به تساوی کشاند.

از آن زمان به بعد، لالانا در ترکیب هجومی با روبرتو فیرمینو، فیلیپه کوتینیو و دنیل استوریج برای لیورپول بسیار درخشان بود.

دومی پس از دقیقه 63 گل دوم را به ثمر رساند، اما این لالانا بود که بازی را قطعی کرد و قرمزها را با یک ضربه خونسرد به درون دروازه به فینال فرستاد.

او لیورپول را با مدال لیگ قهرمانان، لیگ برتر و جام جهانی باشگاه‌ها بر گردنش ترک می‌کرد و هیچ کدام بدون تکیه بر شانه کلوپ ممکن نبود.

https://www.thisisanfield.com/2024/06/jurgen-klopp-admits-he-didnt-realise-adam-lallana-was-insecure-at-liverpool/ منبع: