یورگن کلوپ اولین قدمی که لیورپول در مقابل چلسی برداشته را نام می برد – “از آنجا برویم” – لیورپول اف سی

سرمربی قرمزها گفت که تغییرات عمده ای که در اواسط هفته مقابل چلسی ایجاد شد، برای ارسال پیامی به بازیکنان کم عملکرد پس از عملکرد بد در نیمه دوم در منچسترسیتی که در آن سه گل دریافت کردند و 4-1 شکست خوردند، نبود.

او گفت: “برنامه با لوئیس این است که او 100 درصد برای لیدز (در 17 آوریل) در دسترس باشد.”

لندن، انگلیس - سه‌شنبه، 4 آوریل 2023: روبرتو فیرمینو بازیکن لیورپول در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه چلسی و باشگاه لیورپول در استمفوردبریج.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

تیاگو کمی متفاوت به نظر می رسد. او آنقدر دور نبود، حالا سه، چهار بار با تیم تمرین کرد و ممکن است در دسترس باشد، اما باید بررسی کنیم که امروز چه احساسی دارد.»

https://www.thisisanfield.com/2023/04/jurgen-klopp-names-the-first-step-liverpool-took-vs-chelsea-lets-go-from-there/ منبع:

“(این نیست) “چرا مرا کنار گذاشتی؟” این وضعیتی نیست که ما در آن قرار داریم.»

کلوپ امیدوار است که این فرصت را به او بدهد تا از چیزهای مثبت کمی که در استمفورد بریج وجود داشت، استفاده کند.

کلوپ حداقل با بازگشت لوئیز دیاز، وینگر تیم ملی کلمبیا در لیدز در 10 روز آینده، تقویت خواهد شد، که از اکتبر به دلیل مصدومیت زانو در آستانه بازگشت است.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول اصرار دارد که آرامش خود را حفظ کند زیرا تیمش به دلیل فرم ناهماهنگ تیمش، همچنان از دید تیمش دور می شود.

برای تساوی بدون گل در استمفوردبریج در روز سه شنبه، کلوپ بیش از نیمی از تیم را حذف کرد و بازیکنانی مانند محمد صلاح و ترنت الکساندر-آرنولد را کنار گذاشت، اما در حالی که نمایش سیتی تا حدودی بر تفکر او تأثیر گذاشت، قصد برانگیختن واکنش نبود.

هافبک تیاگو آلکانتارا که به دلیل مشکل لگن به مدت دو ماه از میادین دور بود، آماده بازگشت است، اما ویرجیل فن دایک پس از بیماری که مجبور شد چلسی را از دست بدهد، بازخواهد گشت.

او گفت: «از آن زمان ما اکنون یک جلسه مناسب داشتیم و پسرها به من نشان نمی‌دهند که آن را نمی‌خواهند یا هر چیز دیگری، اصلاً.»

چگونه می توان انتظار داشت که من به شما پاسخی بدهم و من بگویم “دو نفر به خاطر آن بودند و چهار نفر به دلیل آن”.

“اما خوب است، از آنجا برویم. من نمی توانم دائما چیزی را که به دست نیاوردم بخواهم.

پس از دیدار روز یکشنبه آرسنال، رهبران لیگ برتر، لیورپول در سفر به لیدز هشت روز دیگر دیگر بازی نمی کند و شش روز دیگر تا دیدار ناتینگهام فارست باقی مانده است.

وی ادامه داد: ما باید تغییر کنیم، باید مبنایی را پیدا کنیم که بتوانیم بر آن بنا کنیم. مرحله اول: شدت، میل، اشتیاق. این در چلسی خوب بود. بقیه نه چندان

این در را برای همه باز می کند زیرا اگر هفته ای سه بار بازی کنید، پسرانی که تمام مدت بازی می کنند بهبود می یابند و سایر پسرها می توانند خوب تمرین کنند، اما (اگر) آخرین بازی را بردید، چرا باید شش تغییر ایجاد کنید زیرا ما یکی را دیدیم. جلسه با چند بازیکن؟»

باز هم، خوب به نظر می رسد، همه چیز خوب است، اما مصدومیت طولانی مدت بود و بنابراین ما باید مراقب باشیم. ما احتمالا او را برای یکشنبه درگیر نخواهیم کرد.”

لندن، انگلیس - سه‌شنبه، 4 آوریل 2023: یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول (L) در طول تمرینات آماده‌سازی پیش از بازی قبل از بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه چلسی و باشگاه لیورپول در استمفوردبریج.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

لیورپول، انگلستان - سه‌شنبه، 14 مارس 2023: لوئیز دیاز بازیکن لیورپول در حین جلسه تمرینی در مرکز آموزشی AXA قبل از بازی دور یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین باشگاه لیورپول و رئال مادرید CF به تنهایی تمرین می‌کند.  (عکس از جسیکا هورنبی/پروپاگاندا)

این یک هفته متفاوت بود، زیرا ما سه روز بازی کردیم، اما از این پس اگر سه بار در هفته بازی نکنید، زمان بیشتری برای تمرین دارید و من باید این کار را انجام دهم و بر اساس آنچه که دارم درباره تیم تصمیم خواهم گرفت. در تمرین دیدم

کلوپ در پاسخ به این سوال که انتخاب تیم او تا چه اندازه به بازی سیتی واکنش نشان داد و نتیجه سه بازی در یک هفته چقدر بود، افزود: ما یک بازی مقابل سیتی داشتیم که هم از نظر فیزیکی و هم از نظر عملکرد تاثیرگذار است. سپس ما یک بازی سه روز بعد داریم، بنابراین هر دو است.

من واقعاً در این لحظه آرام هستم، ممکن است غافلگیرکننده باشد اما واقعا آرام هستم. من همه چیز را می بینم و تصمیماتم را بر این اساس می گذارم و در نهایت خواهیم دید که نتیجه چه خواهد شد. من نمی توانم بیشتر از این انجام دهم.»