یورگن کلوپ اکنون به ادعاهایی که می تواند سرمربی بعدی تیم ملی انگلیس باشد – لیورپول پاسخ داده است

یورگن کلوپ پس از پیوندهای امیدوارکننده با پست سرمربی خالی انگلیس، به گمانه زنی ها پاسخ داد که می تواند جانشین گرت ساوتگیت شود.

ساوت‌گیت روز سه‌شنبه اعلام کرد که از سمت سرمربیگری انگلیس کناره‌گیری می‌کند، زیرا نتوانست در دومین فینال پیاپی قهرمان اروپا شود.

این پایان یک سلطنت تحسین برانگیز اما اغلب مورد انتقاد برای این مرد 53 ساله بود که پس از هشت سال اعتراف کرد که “زمان تغییر فرا رسیده است.”

خروج او جرقه درخواست‌های مکرر از کلوپ بیکار برای استخدام در انگلیس شد، که پس از جدایی او از لیورپول در تابستان به عنوان شایسته‌ترین نامزد معرفی شد.

اما به قول فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان، کلوپ، جای تعجب ندارد.متعهد باقی می ماندبرای یک سال مرخصی پس از ترک آنفیلد.

لیورپول، انگلستان - شنبه، 18 می 2024: یورگن کلوپ، مدیر لیورپول، قبل از بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و ولورهمپتون واندررز در آنفیلد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)لیورپول، انگلستان - شنبه، 18 می 2024: یورگن کلوپ، مدیر لیورپول، قبل از بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و ولورهمپتون واندررز در آنفیلد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

با توجه به اطلاعاتی که احتمالاً از مارک کوسیکه، ایجنت کلوپ به دست می‌آید، پلتنبرگ مجدداً تأکید می‌کند که این بازیکن آلمانی “قصدی برای تصاحب هیچ تیم یا انجمنی ندارد.”

او به‌عنوان چهارمین بازیکن مورد علاقه‌ی شرط‌بندی‌ها قرار گرفت و ادی هاو، سرمربی نیوکاسل، در حال حاضر بیشتر از گراهام پاتر و مربی تیم زیر 21 سال انگلیس، لی کارسلی، مورد علاقه او قرار گرفت.

مائوریسیو پوچتینو، فرانک لمپارد و توماس توخل از جمله کسانی هستند که پس از تصمیم ساوتگیت برای ترک پست خود، شانس خود را کاهش داده اند.

را مستقلمیگل دیلینی حتی ادعا کرده است که اتحادیه فوتبال انگلیس می تواند یک مدیر موقت را منصوب کند زیرا آنها “مایل هستند” برای پپ گواردیولا صبر کنند.

برنلی، انگلستان - جمعه، 11 آگوست 2023: جوزپ 'پپ' گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پس از بازی لیگ برتر انگلیس بین برنلی اف سی و منچستر سیتی در تورف مور جشن می گیرد.  من سیتی 3-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)برنلی، انگلستان - جمعه، 11 آگوست 2023: جوزپ 'پپ' گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پس از بازی لیگ برتر انگلیس بین برنلی اف سی و منچستر سیتی در تورف مور جشن می گیرد.  من سیتی 3-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

قرارداد گواردیولا با منچسترسیتی در سال 2025 به پایان می رسد و “این احساس وجود دارد که می توان او را متقاعد کرد که کار انگلیس را بر عهده بگیرد.”

با این حال، حتی این بعید به نظر می رسد، زیرا کارسلی در واقع امکان پذیرترین نامزد را معرفی می کند زیرا او همان مسیری را که ساوت گیت پیش از انتصابش در سال 2016 دنبال می کرد، دنبال می کند.

در ماه ژوئن، کوسیکه همچنین گزارش هایی مبنی بر اینکه کلوپ به عنوان سرپرست فوتبال ردبول به دست خواهد گرفت را رد کرد و به اسکای اسپورت آلمان گفت که این “کاملاً مزخرف” است و “چیزی در آن وجود ندارد.”

هفته گذشته، سرمربی سابق لیورپول بود در سمت جدیدی در باشگاه تایید شد.



https://www.thisisanfield.com/2024/07/jurgen-klopp-has-now-responded-to-claims-he-could-be-next-england-manager/ منبع: