یورگن کلوپ به روز رسانی مصدومیت – 5 بازیکن در مقابل لوتون، جوتا برای “ماه” – لیورپول اف سی

یورگن کلوپ به‌روزرسانی مبهم در مورد مصدومیت پنج بازیکن لیورپول ارائه کرده است و دیوگو جوتا پس از مصدومیت شدید زانو، ماه‌ها از دور خارج می‌شود.

در آستانه یک هفته بزرگ، با دیدار لوتون در لیگ برتر در روزهای قبل از فینال جام کارابائو مقابل چلسی، قرمزها تعداد زیادی از بازیکنان را از دست داده اند.

جوتا (زانو) و کورتیس جونز (مچ پا) هر دو در جریان پیروزی 4-1 روز شنبه مقابل برنتفورد به لیست مصدومان پیوستند، در حالی که آلیسون (همسترینگ) در این بازی حذف شد.

این سه بازیکن در هر دو بازی این هفته به همراه ترنت الکساندر-آرنولد (زانو) کنار خواهند رفت، در حالی که دومینیک زوبوسلای (همسترینگ) حداقل مقابل لوتون از میادین دور خواهد ماند.

در کنفرانس مطبوعاتی خود قبل از لوتون، از کلوپ در مورد مصدومیت های تیمش پرسیده شد و آلیسون برای “قابل پیش بینی” غایب بود.

برای Jota “بدیهی است که ماه ها طول می کشد”، در حالی که مدیر از ارائه یک بازه زمانی برای جونز خودداری کرد.

کلوپ توضیح داد: “من می خواهم اینجا بنشینم و بگویم که ما مطلقاً هیچ مشکلی نداریم، اما بدیهی است که مشکلاتی داریم.”

بنابراین، مشخص است که علی در دسترس نیست، این یک آسیب عضلانی است که دقیقاً نمی دانیم چقدر طول می کشد اما قطعاً برای زمان قابل پیش بینی بازگشت نیست.

پس از آن ما دیوگو را با مشکل زانو خواهیم داشت. کورتیس با مشکل رباط استخوانی، این بازی را رد کرد.

داروین نونز در نیمه دوم در پیروزی در برنتفورد اخراج شد، در حالی که شایعاتی در مورد شکست مو صلاح وجود داشت – اما از کلوپ مستقیماً در مورد هیچکدام سؤال نشد.

کلوپ توضیح داد: ما روز به روز با بقیه برخورد خواهیم کرد.

برای فردا، به اندازه کافی زود ترکیب را می بینید و می توانید ببینید چه کسی موفق شده و چه کسی به آن نرسیده است.”

لیورپول، انگلستان - چهارشنبه، 27 سپتامبر 2023: دومینیک شوبوسلای لیورپول در جریان بازی دور سوم جام لیگ فوتبال بین لیورپول اف سی و لسترسیتی اف سی در آنفیلد.  لیورپول 3-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

این مدیر افزود: «تقریبا همین است.

آسیب‌دیدگی‌های طولانی‌مدت، مانند ترنت و دام، در راه بازگشت هستند، اما هنوز در تمرینات تیمی نیستند، و این بدان معناست که آنها نیز در دسترس نیستند.

“وضعیت همین است، اجازه دهید اینطور بگویم.”

تیاگو (همسترینگ)، جوئل ماتیپ (ACL)، استفان باجستیک (گوساله) و بن دواک (MCL) نیز به دلیل مشکلات طولانی مدت محروم هستند.

https://www.thisisanfield.com/2024/02/jurgen-klopp-gives-injury-update-5-players-out-vs-luton-jota-for-months/ منبع: