یورگن کلوپ دستورالعمل انتقال 52.7 میلیون پوندی لیورپول را صادر کرد

اگرچه تیم سیمونه اینزاگی در مسیر رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد، اما خطر از دست دادن این رقابت‌ها را از طریق جایگاه داخلی خود دارد.

پشت یک گزارش از فوتبال اینسایدر در روزهای اخیر با ادعای اینکه قرمزها پیشتاز امضای این بازیکن ایتالیایی هستند، اولتیماتوم کلوپ به سلسله مراتب باشگاه گام دیگری به سوی این انتقال احتمالاً به ثمر می رسد.

مطابق با فیچاجس، سرمربی قرمزها به سلسله مراتب آنفیلد دستور داده است تا این انتقال را انجام دهند و نراتزوری به طور بالقوه گزینه ای جز فروش این بازیکن 26 ساله ندارند.

📚 EOTK Insider: دارنده دو مدال طلا که تنها مردی است که در دو نوبت جداگانه برای لیورپول و اورتون قرارداد امضا کرده است.

پیگیری برنده یورو 2020 می تواند یکی از اولویت های اول در آنفیلد برای یورگ اشماتکه باشد، همانطور که توسط گزارش شده است. فوتبال اینسایدر، او موافقت کرد که به عنوان جانشین جولیان وارد به عنوان مدیر ورزشی قرمزها وارد شود.

اگر این امر محقق شود، مشکلات مالی آن‌ها اینتر را وادار می‌کند تا تلاش کند «تا جایی که ممکن است پول نقد به دست بیاورد»، در صورتی که پیشنهاد 60 میلیون یورویی (52.7 میلیون پوندی) – رقمی که لیورپول مایل به پرداخت آن است – آماده فروش بارلا باشد. راه آنها.

با توجه به نمایش چشم نواز او برای اینتر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در اواسط هفته، کوپیتس مطمئناً از چشم انداز دیدن بارلا با لباس قرمز در فصل آینده هیجان زده خواهد شد.

یورگن کلوپ به لیورپول دستور داده است که تمام تلاش خود را برای جذب نیکولو بارلا، هافبک اینترمیلان انجام دهد.

بیشتر بخوانید: “او باید …” – جان بارنز می گوید که ستاره لیورپول 21 سال دارد تا با قرمزها امضا کند.

خیلی چیزها می تواند به سرنوشت اینتر در لیگ قهرمانان و سری آ بستگی داشته باشد. اگر آنها از طریق عملکرد خود در هر یک از رقابت ها برای اولین بار واجد شرایط شوند، نیاز به پول نقد از بازیکنان کلیدی کاهش می یابد.

با این حال، اگر آنها مسابقات باشگاهی برتر اروپا را از دست بدهند، ممکن است دست آنها را وادار کند و بارلا خودش ممکن است مشتاق حرکت از سن سیرو در جستجوی مراتع جدید باشد.

اگر واقعاً کلوپ به هیئت مدیره لیورپول دستور داده است که این بازیکن 26 ساله را از دروازه عبور دهد، باید امیدوار باشید که قدرت ها تمام تلاش خود را به کار گیرند تا سرمربی را ملزم کنند.

بیشتر بخوانید: “ده از ده” – سرمربی سابق لیورپول به سمت “رهبر” آنفیلد که قبلاً “ناراحت” شده بود برخورد می کند.

https://www.empireofthekop.com/2023/05/13/klopp-order-barella-liverpool-transfer/ منبع: