یورگن کلوپ ممکن است برای بازگشت به دورتموند – لیورپول پیشنهاد شغلی جدید و غافلگیرکننده ای دریافت کند

یورگن کلوپ پس از جدایی از لیورپول در تابستان امسال استراحت شایسته ای خواهد داشت، اما باشگاه سابق دورتموند در حال برنامه ریزی برای پیشنهاد کاری برای سال 2025 است.

تا آنجا که برنامه های کلوپ پس از لیورپول پیش می رود، همه آنها حول زندگی خارج از فوتبال می چرخند: سفر و گذراندن وقت با خانواده.

این مرد 56 ساله قبلاً متعهد شده است که حداقل یک سال قبل از اینکه هر نقش دیگری را در نظر بگیرد، مرخصی خواهد گرفت، اگرچه این امر علاقه جاهای دیگر را از بین نبرده است.

مهم‌تر از همه، ادعاهایی مبنی بر پیشرفت‌هایی از سوی اتحادیه فوتبال آلمان وجود دارد، اگرچه تمدید قرارداد اخیر جولیان ناگلزمن نشان می‌دهد که هیچ برنامه مستقیمی برای هدایت تیم ملی آلمان وجود ندارد.

جالب اینجاست که اکنون درباره باشگاه قبلی کلوپ، دورتموند، درباره استخدام مجدد سرمربی سابق خود به عنوان سرپرست فوتبال در سال 2025، “گفت وگوهای فزاینده” وجود دارد.

لندن، انگلیس - شنبه، 27 آوریل 2024: یورگن کلوپ، مدیر لیورپول، پس از بازی لیگ برتر انگلیس بین وستهام یونایتد و لیورپول در ورزشگاه لندن، هواداران را تشویق کرد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

که با توجه به مستقلمیگل دیلینی، که مدعی است برخی در باشگاه آن را به عنوان “نقطه پایان اجتناب ناپذیر یک دوره طولانی که به دوران شکوه 2010-2013 بازمی گردد.”

البته کلوپ در آن دوره هدایت را برعهده داشت و دو بار در فصل های 2010/11 و 2011/12 قهرمان بوندسلیگا شد، در فصل 2011/12 قهرمان DFB-Pokal و در سال 2013 به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید.

با این حال، استدلال می شود که “این لزوماً به عنوان یک چیز خوب نیز دیده نمی شود.”

مشخص نیست که آیا این نقشی است که کلوپ پذیرای آن خواهد بود یا خیر، زیرا اگر شرح شغل مبهم است، این احتمال وجود دارد که شامل بسیاری از جنبه هایی باشد که انرژی او را در لیورپول تخلیه کرده است.

لیورپول، انگلیس - یکشنبه، 10 آگوست 2014: استیون جرارد، کاپیتان لیورپول و یورگن کلوپ، سرمربی بروسیا دورتموند، در جریان یک بازی دوستانه پیش فصل در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

با این وجود، با توجه به وابستگی او به دورتموند و تمایل آنها به بازگرداندن چهره های کلیدی از گذشته خود، این یک پیشنهاد جذاب باقی می ماند.

نفوذ کلوپ در آلمان، و مطمئناً در دورتموند، تقریباً بی نظیر است. به دلیل دستاوردهایش در داخل و خارج از زمین، به عنوان یک چهره دست نخورده در وستفالن اشتادیون دیده می شود.

او احتمالاً حداقل به این پیشنهاد گوش می دهد و بدون شک قدم بعدی او جذاب خواهد بود.

https://www.thisisanfield.com/2024/05/jurgen-klopp-could-get-surprise-new-job-offer-to-return-to-dortmund/ منبع: