یورگن کلوپ پیامی تکان‌دهنده برای بازیکن سابق لیورپول ارسال کرده که شغل قدیمی‌اش را گرفته است

نوری شاهین هافبک سابق لیورپول که زمانی بازیکنی تحت نظر یورگن کلوپ در دورتموند بود، به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید آنها – با حمایت کلوپ – شروع به کار کرد.

کلوپ در تابستان امسال از زندگی بدون کار خود لذت می برد، زیرا اخیراً در حال تماشای فینال تنیس در مایورکا اسپانیا، جایی که در حال حاضر در آن زندگی می کند، دیده شده است.

اما او همچنان خود را درگیر فوتبال می‌داند – حداقل به‌طور غیرمستقیم، زیرا با بسیاری از بازیکنان سابقش از لیورپول، دورتموند و ماینتس در تماس است.

یکی از آن ها هافبک شاهین است که مدت کوتاهی به صورت قرضی در لیورپول حضور داشت اما برجسته ترین حضور کلوپ در دورتموند بود.

این بازیکن 35 ساله در حال حاضر سرمربی دورتموند است و در اوایل تابستان به سمتی منصوب شد که زمانی کلوپ را برعهده داشت و از روز دوشنبه رسما وظایف خود را آغاز کرد.

کلوپ در پستی صمیمانه در اینستاگرام، شغل جدید شاهین را منعکس کرد و نوشت: دقیقا 16 سال پیش اولین روز من در دورتموند بود و امروز شما سکان هدایت را به دست گرفتید.

“با آرزوی موفقیت برای شما دوست من، عالی خواهد بود.”

شاهین که در تیم های فاینورد، رئال مادرید، وردربرمن و آنتالیا اسپور نیز بازی می کرد، در سال 2021 بازنشسته شد و سرمربی این تیم ترکیه شد و سال گذشته به عنوان دستیار ادین ترزیچ به دورتموند پیوست.

با کناره گیری ترزیچ در پایان فصل، ترک به عنوان جانشین او انتخاب شد و یکی دیگر از بازیکنان قدیمی کلوپ، لوکاس پیسچک، به عنوان شماره 2 او معرفی شد.

در مصاحبه با بیلد بلافاصله پس از انتصاب شاهین، کلوپ اعتراف کرد که چیزی از خودش را در سرمربی جدید دورتموند دیده است.

لیورپول، انگلیس - چهارشنبه، 7 نوامبر 2012: کاپیتان لیورپول، استیون جرارد MBE، نوری شاهین و لوئیس آلبرتو سوارز دیاز در یک جلسه تمرینی در زمین تمرینی ملوود این باشگاه پیش از بازی گروه A لیگ اروپا مقابل اف سی آنجی ماخاچکالا.  (عکس از Vegard Grott/Propaganda)لیورپول، انگلیس - چهارشنبه، 7 نوامبر 2012: کاپیتان لیورپول، استیون جرارد MBE، نوری شاهین و لوئیس آلبرتو سوارز دیاز در یک جلسه تمرینی در زمین تمرینی ملوود این باشگاه پیش از بازی گروه A لیگ اروپا مقابل اف سی آنجی ماخاچکالا.  (عکس از Vegard Grott/Propaganda)

کلوپ که کار خود را به عنوان سرمربی با ماینز در 33 سالگی شروع کرده است، گفت: “نوری در 35 سالگی مربی بسیار جوانی است، اما من نیز همینطور بودم.”

من قطعاً معتقدم که پس از دوران فوق‌العاده‌اش به‌عنوان بازیکن، او یک مربی فوق‌العاده نیز خواهد شد.

البته من برای او بزرگترین موفقیت در BVB را آرزو می کنم.

دورتموند پیش فصل را زیر نظر شاهین در 10 ژوئیه آغاز خواهد کرد و مبارزات خود را در برابر فونیکس لوبک در DFB-Pokal در 17 آگوست آغاز خواهد کرد.

در حالی که کلوپ قصد دارد پس از تقریبا 10 سال حضور در لیورپول دوران دوری از ورزش را بچشد، شکی نیست که او به زودی برای تماشای دورتموند شاهین به این سفر خواهد رفت.



https://www.thisisanfield.com/2024/07/jurgen-klopp-has-sent-a-touching-message-to-former-player-who-took-his-old-job/ منبع: