یورگن کلوپ “کاملا” در کار خود برای تبدیل لیورپول مطمئن است – باشگاه لیورپول

من به خاطر آن توسط شما قضاوت خواهم شد، و این خوب است.

“آره، بله بله. کاملاً،» پاسخ سریع او بود.

با این حال، از آنجایی که ظاهراً هیچ پایانی برای این مسابقه افتضاح وجود ندارد – و فقط روی کاغذ سخت‌تر می‌شود – این یک کار سخت برای مدیر است.

اما در پایان یک کنفرانس مطبوعاتی از او پرسیده شد که با رد سوال یکی از روزنامه‌نگاران، عصبانیت‌ها به هم ریخت، این بازیکن 55 ساله اصرار داشت که متقاعد شده است که می‌تواند ثروت لیورپول را احیا کند.

یورگن کلوپ این پیشنهاد را رد کرده است که او نمی تواند جریان را به دلیل رنج کشیدن لیورپول تغییر دهد و اصرار دارد که او “کاملا” به توانایی خود اطمینان دارد.

شکست 3-0 مقابل وولوز در روز شنبه ممکن است نادری را برای کلوپ ثابت کند، همانطور که در حال حاضر دهمین باخت فصل و چهارمین باخت در هفت بازی اخیر – با یک پیروزی در آن دوره فعلی است.

او در پاسخ به این سوال که چگونه می تواند اعتماد به نفس یک تیم را با سرهای آویزان افزایش دهد، اذعان کرد که تلاش هایش برای انجام این کار در هفته “به اندازه کافی خوب نبوده است.”

در حالی که هنوز تا زمانی که شغل او در خطر است فاصله زیادی دارد، اما سوالات قابل درک وجود دارد زیرا لیورپول در رده دهم لیگ برتر و خارج از هر دو جام داخلی قرار دارد.

هیچ شانسی وجود ندارد که کلوپ از سمت خود در باشگاه کنار برود، و به همین ترتیب احتمال اخراج او توسط Fenway Sports Group بسیار کم است.

برای اولین بار در هفت سال و نیم سرمربیگری خود در آنفیلد، پست کلوپ به عنوان سرمربی تحت فشار فزاینده ای قرار دارد.

اما بگذارید اینطور بگویم: برای امروز، کاری که من کردم به اندازه کافی خوب نبود.

https://www.thisisanfield.com/2023/02/jurgen-klopp-absolutely-confident-in-his-job-of-turning-liverpool-around/ منبع:

نه در کنفرانس های مطبوعاتی! بدیهی است که این کمکی نمی کند،” او پاسخ داد.

تو کار من را بلدی، من کارم را بلدم. وظیفه من این نیست که اینجا توضیح دهم که چگونه می توانم تیمم را بسازم.

رئال مادرید در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سد راه خود قرار دارد و اولین بازی آن اواخر در ماه فوریه و پس از درگیری با اورتون و نیوکاسل رده چهارمی برگزار می شود.