یوسفی: فولادی ها اشتباه نکردند که نباختند!


سرویس خبر شماره: 1869305
19 فوریه 1401 در 1:40 ب.ظ
2.7 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

در این مورد یوسفی در گفتگوی کوتاه با مجله اخبار فوتبال صحبت کرد که در ادامه می خوانید؛

بازیکن جوان سپاهانی به اولین تجربه خود در لیگ 22 به عنوان بازیکن ثابت نگاه می کند.

یوسفی: فولادی ها اشتباه نکردند که نباختند!

یوسفی در پایان درباره دربی اصفهان افزود: هفته آینده با یکی دیگر از تیم های ریشه دار دیگر اصفهان یعنی ذوب آهن بازی داریم و من عادت دارم مقابل این تیم خوب بازی کنم. دربی اصفهان همیشه سخت است اما ما محکوم به برد هستیم و باید نتیجه بگیریم. امیدوارم امسال بتوانیم با قدرت قهرمان شویم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

ستاره جوان سپاهان از هدایت تیمش صحبت کرد. خدا را شکر که در صدر جدول هستیم و تمام تلاش خود را می کنیم تا برتری را از دست ندهیم. البته ما برنامه محکمی برای قهرمانی داریم و تمام تلاش خود را برای اجرای این طرح انجام می دهیم.

او در مورد تعویض پست و بازی از ابتدا گفت: من توانایی بازی در پست های مختلف را دارم و هر جا که مربی صلاح بداند بازی می کنم. بازی های زیادی را به عنوان یار تعویضی انجام دادم و اولین بار بود که در این بازی به عنوان بازیکن تعویضی بازی کردم و بسیار خوشحالم که آقای مورایس در این بازی سخت به من اعتماد کرد و خوشحالم که نتیجه گرفتیم. سپاهان تیم بزرگی است و بازیکنان سرشناس و بزرگی دارد، خوشحالم که با بزرگان فوتبال ایران رقابت می کنم البته زیر نظر مربی بزرگی مثل آقای مورائیس.

ژوزه مورایس به دلیل غیبت بازیکنان اصلی و کلیدی سپاهان در این بازی دستی برای بازی آرنج تیمش نداشت و به این ترتیب از آریا یوسفی ستاره جوان تیمش در پست دفاعی مناسب استفاده شد و عملکرد این بازیکن تحسین برانگیز شد. توسط هواداران تیمش

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال سپاهان روز گذشته موفق شد در یک بازی دیدنی فولاد را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و در لیگ بیست و دوم به برتری برسد.

آریا در ابتدا درباره برد مقابل فولاد گفت: از برد شیرین سپاهان مقابل فولاد بسیار خوشحالم و این برد شیرین را به هواداران سپاهان و اصفهانی ها تبریک می گویم. ما برای این بازی برنامه داشتیم و با درایت و برنامه ریزی دقیق آقای موریس به هدفمان رسیدیم. هر بازی تاکتیک و برنامه‌ریزی خودش را دارد و نمی‌توان گفت فولاد حق شکست نداشت، اگر حق شکست نداشت، نباید اشتباه می‌کرد. در دور اول هم همین اتفاق برای تیم ما افتاد، البته خیلی بهتر از فولاد بودیم.

1799836