یوفا هشدار داد: اولین بازی خطرناک یورو 2024


سرویس خبر شماره: 2049021
27 ژوئن 1403 در 2:09 ب.ظ.
3.1 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

هولیگان ها در گلزنکریشنا

بازی امشب انگلیس و صربستان پرخطر اعلام شده و 3 هزار پلیس وظیفه تامین امنیت شهر را بر عهده خواهند داشت.

یوفا هشدار داد: اولین بازی پرخطر یورو 2024

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عصر امروز در گلزنکرشان تیم های انگلیس و صربستان در اولین دیدار خود در یورو 2024 در حالی به مصاف هم می روند که هواداران دو تیم به خشونت و رفتارهای خطرناک در داخل و خارج ورزشگاه شهرت دارند. تصور کنید که هولیگان های هر دو تیم در زمان دیدار چه رفتاری خواهند داشت.

2044232

به همین دلیل این مسابقه از سوی مقامات یوفا پرخطر اعلام شد و دستگاه امنیتی آلمان را مجبور به واکنش کرد. عصر امروز 3000 پلیس محلی و فدرال در محل برگزاری مسابقه مستقر می شوند و ماموریت دارند تا حد امکان از درگیری جلوگیری کنند و از درگیری و استقرار هواداران دو تیم در یک مکان جلوگیری کنند.

انگلیسی ها منطقه هواداران خود را در “Nordsternpark” خواهند داشت. صرب ها در آن سوی گلزنکرخن در بوئر مصطفی هستند. با این حال، مرکز شهر، به ویژه «Bahnhofstrasse» و میدان منتهی به آن، می‌تواند نقطه ملاقات آنها باشد.

دیروز انگلیسی ها آزادانه در شهر پرسه می زدند زیرا عملاً هوادار صربستانی وجود نداشت. تخمین زده می شود که 40000 انگلیسی در شهر بودند، در مقایسه با 10000 صرب امروز، اگرچه تنها 16000 انگلیسی بلیط ورودی داشتند.

صرف نظر از این، برای جلوگیری از مشکلات، مقامات به شهروندان توضیح داده‌اند که اگر احساس خطر کنند یا موقعیت‌های پرتنش را ببینند، از «کلمه پاناما» برای خطاب به پلیس استفاده می‌کنند. به این ترتیب از اتلاف وقت نیز جلوگیری می شود.

مجله اخبار فوتبال خارجی