یونایتد با این بازیکنان دیگر بزرگترین باشگاه جهان نیست


وی با انتقاد از سیاست نقل و انتقالاتی مدیران یونایتد گفت: “من دقیقا نمی دانم در اولدترافورد چه می گذرد، اما آنها همان اشتباهات قدیمی را بارها و بارها در بازار نقل و انتقالات تکرار کرده اند. احتمالا هواداران از این موضوع شگفت زده شده اند. و آنها مقصر نیستند.”
ستاره سابق آرسنال افزود: “آنها بزرگترین باشگاه جهان بودند اما اکنون دارند این موقعیت را از دست می دهند. آنها ممکن است برای مدت طولانی قهرمان نشوند زیرا میلیون ها مایل از منچسترسیتی و لیورپول فاصله دارند و با انتخاب چنین بازیکنانی، آنها نمی توانند به راهی که قبلا بوده اند برگردند و شرایط خوب گذشته را تکرار کنند.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “ورش سه”، یونایتد در چند فصل گذشته با بحران جدی مواجه بوده و باخت در هفته اول رقابت های جدید لیگ برتر باعث شده تا این تیم فصل جدید را با شرایطی مشابه آغاز کند.
ناکامی این تیم در جذب بازیکنان مورد نظر اریک تنهاچ و انتقال ستاره های سرشناس به اولدترافورد انتقادات زیادی را از سوی سران این باشگاه به دنبال داشته است.
مرسون در ستون خود برای دیلی استار نوشت: “یونایتد باید به دنبال جذب بازیکنان بزرگ باشد نه مارکو آرناوتوویچ. من از عصبانیت هواداران یونایتد تعجب نمی کنم. به اندازه کافی برای یونایتد خوب نیست.”


سرویس خبر شماره: 1838036
22 مرداد 1401 ساعت 12:08 |
1.2 هزار |

0نقطه نظر

پل مرسون:

پل مرسون، ستاره سابق آرسنال از سیاست نقل و انتقالات منچستریونایتد به شدت انتقاد کرد.