یونایتد موافقت کرد؛ آیا مقصد رونالدو مشخص شده است؟

از زمانی که زمزمه درخواست رونالدو برای جدایی از اولدترافورد به گوش می رسد، نام تیم هایی مانند رئال مادرید، بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید مطرح شده و حتی برخی می گویند او به اسپورتینگ پرتغال بازخواهد گشت. اما مجله مارکا مدعی شده است که چلسی جدی ترین تیمی است که شماره هفت را به خدمت گرفته است و حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان اروپا می تواند رونالدو را متقاعد به انتقال به لندن کند.

به نظر می رسد تنها چلسی برای جذب کریستیانو رونالدو قدم های جدی برداشته است.


سرویس خبر شماره: 1832517
16 جولای 1401 ساعت 18:15
14.2K |

8نقطه نظر

آبی ها برای جذب کریستیانو تلاش می کنند.

تاد بولی مالک جدید چلسی به دنبال جذب یک ستاره برتر و یک انتقال برتر در اولین ماه های حضورش در این باشگاه است. او امیدوار است که به توماس توخل هدیه بزرگی بدهد و تعداد کمی از نقل و انتقالات می تواند بزرگتر از جذب کریستیانو رونالدو باشد. البته نام بازیکنانی مانند ماتیس دی لیخت، رافینیا، رحیم استرلینگ و چند نفر دیگر نیز مطرح شد.

اما چلسی به یک ستاره برای هدایت خط حمله نیاز دارد و کریستیانو رونالدو می تواند این کار را انجام دهد. آنها همچنین به یک بازیکن بزرگ، رهبر و غرور برای فصل آینده نیاز دارند و ستاره سابق یوونتوس می تواند این نقش را ایفا کند. البته منچستریونایتد نمی‌خواهد این بازیکن را به رقیب مستقیم لیگ برتر بفروشد، اما چلسی احتمالاً آماده ارائه یک یا دو بازیکن و پول نقد برای کریستیانو خواهد بود و به نظر می‌رسد قصد باشگاه کاملاً جدی است. . روملو لوکاکو نیز اخیرا از چلسی به اینتر رفت و چه جایگزینی بهتر از رونالدو برای او.



مجله اخبار فوتبال خارجی به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کریستیانو رونالدو به باشگاه گفته است که به دلایل خانوادگی قصد ندارد در تمرینات منچستریونایتد شرکت کند. اما به نظر می رسد هدف ستاره پرتغالی جدایی پس از تنها یک سال است و اکنون اسکای اسپورتز مدعی شده است که منچستریونایتد نیز آماده شنیدن پیشنهادات برای فروش کریستیانو رونالدو در این تابستان است. در این بین علاقه چلسی برای جذب این بازیکن پرافتخار بلوف نیست، آبی ها جدی هستند و برای عقد قرارداد با رونالدو دست به هر کاری می زنند.