یونایتد می تواند قرارداد رونالدو را فسخ کند

به گزارش “ورش سه”، مصاحبه جنجالی کریستیانو رونالدو با پیر مورگان می تواند عواقب جدی برای او داشته باشد. رونالدو در این مصاحبه در مقابل دوربین تایید کرد که هیچ احترامی برای سرمربی یونایتد قائل نیست و این باشگاه در تلاش است تا او را مجبور به ترک منچستریونایتد کند.


سرویس خبر شماره: 1853575
24 نوامبر 1401 در 00:23
2.6 هزار |

0نقطه نظر

طبق قوانین فیفا

طبق قوانین فیفا، منچستریونایتد می تواند قرارداد کریستیانو رونالدو را فسخ کند و از انتقال او به باشگاه دیگری در ژانویه جلوگیری کند.

یونایتد می تواند قرارداد رونالدو را فسخ کند

این مصاحبه به احتمال زیاد نشان دهنده پایان دوران او با شیاطین سرخ خواهد بود. اکثر شایعات حاکی از آن است که رونالدو مصمم است در ژانویه یونایتد را ترک کند و سرمربی او مدتی است که در حال مذاکره با مقصد احتمالی ستاره پرتغالی است.

اما دیوید سلیگمن، که یک وکیل ورزشی است، ادعا می کند که طبق قوانین فیفا، رونالدو می تواند در پایان ژانویه بدون باشگاه بماند. سلیگمن در توییتی نوشت که طبق قوانین فعلی یونایتد می تواند قرارداد کریستیانو را فسخ کند و از انتقال او به باشگاه دیگری جلوگیری کند. جالب اینجاست که سلیگمن کمی بعد توییت جنجالی خود را پاک کرد.

سلیگمن در این توئیت نوشت: “منچستریونایتد بر اساس قوانین می تواند قرارداد رونالدو را فسخ کند. بر اساس تعهد بازیکن و بندهای اعتماد و محرمانگی که در قراردادها ذکر شده است. بالاخره یک بند در قرارداد بازیکن وجود دارد که به آن اشاره می شود. آنها نباید باشگاه را بدنام کنند قوانین فیفا در مورد قراردادهای بازیکنان و نقل و انتقالات به هیچ وجه ساده نیست یونایتد می تواند قرارداد را فسخ کند اما ثبت رسمی نام او را لغو نمی کند. با فسخ قرارداد به دلیل رفتار رونالدو، نام او رسماً از لیست بازیکنان خود خارج نمی شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی