یونایتد نه ستاره بارسا می خواهد به بایرن برود

این هافبک هلندی زندگی در انگلیس به خصوص در منچستر را دوست ندارد و ترجیح می دهد در سال های آینده در کنار ماتیس دی لیخت، مدافع جوان بایرن مونیخ و دوست نزدیکش بازی کند. اما این انتقال فعلا انجام نخواهد شد و شاید باشگاه آلمانی در فصول بعدی دی یونگ را بازخرید کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “ورش سه”، مسئولان باشگاه منچستریونایتد بیش از سه ماه است که درگیر مذاکره با بارسلونا برای خرید فرانکی دی یونگ، ستاره جوان هلندی این باشگاه هستند. این بازیکن هدف شماره یک انتقال اریک تن هاخ سرمربی جدید شیاطین سرخ در این پنجره است و او معتقد است دی یونگ، 25 ساله، ویژگی های منحصر به فردی دارد که سبک بازی یونایتد را متحول خواهد کرد. اما با وجود مذاکرات زیاد، این انتقال هنوز نهایی نشده و بسیاری از هواداران یونایتد از تکمیل این انتقال ناامید هستند. به جز این تیم، چلسی برای خرید دی یونگ مستقیما با سران بارسلونا در تماس است و تا روز آخر امکان انتقال این بازیکن به لیگ برتر وجود دارد.

اما مجله بیلد در گزارشی مدعی شد که خود فرانکی دی یونگ دوست دارد به بایرن بپیوندد و انتقال از مونیخ به منچستریونایتد را ترجیح می دهد. با این حال، به دلیل قیمت درخواستی 80 میلیون یورویی بارسلونا، چنین انتقالی در تابستان امسال انجام نخواهد شد. بایرن مونیخ لایمر را جذب خواهد کرد یا خرید هافبک جدید به تابستان آینده موکول می شود.


سرویس خبر شماره: 1836949
14 مرداد 1401 ساعت 22:51 |
2.4K |

2نقطه نظر

فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا، انتقال به بایرن مونیخ را به یونایتد ترجیح می دهد، اما باشگاه آلمانی تمایلی به این کار ندارد.