یونایتد هنوز به جدایی رونالدو اعتقادی ندارد (تصویر)

با انتشار تقویم 2023 منچستریونایتد، نام و شباهت کریستیانو رونالدو که در نوامبر 2022 این باشگاه را ترک کرد، در این تقویم به چشم می خورد.

یونایتد هنوز به جدایی رونالدو اعتقادی ندارد (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1862388
11 ژانویه 1401 @ 7:32 ب.ظ
4.9 هزار امتیاز خبر|

دهنقطه نظر

منچستریونایتد اصرار دارد که از کریستیانو رونالدو جدا شده است، اما با انتشار تقویم 2023 باشگاه امروز، واضح است که یونایتد ستاره پرتغالی خود را به طور کامل فراموش نکرده است.

امروز هواداران یونایتد با تقویم رسمی باشگاه خود در سال 2023 مواجه شدند و در کمال تعجب عکس و نام رونالدو را روی آن دیدند. از قضا عکس و نام کریستیانو در صفحه ژانویه این تقویم چاپ شده است. این بدان معناست که هوادارانی که این تقویم را خریداری کرده و به دیوار آویزان کرده اند تا سی روز آینده هر روز نام و چهره ستاره سابق پرتغالی را در تیم خود خواهند دید.

1787177



مجله اخبار فوتبال خارجی

رونالدو در حال حاضر بازیکن تیم النصر عربستان است. او روز جمعه با این باشگاه قراردادی امضا کرد که بر اساس آن رسما تا سال 2025 بازیکن النصر خواهد بود. کریستیانو پس از مصاحبه جنجالی با پیر مورگان، یونایتد را عصبانی کرد و اندکی بعد قراردادش با این باشگاه انگلیسی به صورت دو طرفه فسخ شد. تا به حضورش در اولدترافورد پایان دهد.

1787162

اریک تنهاچ، سرمربی هلندی یونایتد از ماه نوامبر موافقت خود را با جدایی کریستیانو رونالدو اعلام کرده بود و از آن زمان تاکنون بارها از پاسخگویی به سوالات خبرنگاران درباره رونالدو خودداری کرده و به این نکته اشاره کرده است که او و تیمش به آینده نگاه می کنند. .