یونایتد 1-1 چلسی: فرار از شکست با یک ناجی دائمی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در این دیدار این شاگردان توماس توخل بودند که با گل مارکوس آلونسو پیش افتادند اما کریس رونالدو خیلی سریع کار را به تساوی کشاند تا شیاطین سرخ از این بازی خانگی یک امتیاز کسب کنند.


سرویس خبر شماره: 1821945 |
09 ارديبهشت 1401 ساعت 01:11 |
5,925 |

0نظرات

منچستریونایتد در خانه چلسی با نتیجه 1-1 شکست خورد.

پس از این گل بازی کمی داغ شد و حملات دو تیم به موقعیت خاصی منجر نشد. دقیقه 77 بود که رونالدو روی ارسال مک امینی دوباره به برتری رسید اما مندی این بار توپ را به خوبی مهار کرد.
سه دقیقه بعد همه چیز برای گلزنی ریس جیمز آماده بود اما او که فرصت همکاری با کونته و مونته را داشت با ضربه ای محکم به تیرک دروازه برخورد کرد.
در دقایق پایانی تلاش هر دو تیم برای رسیدن به گل پیروزی بی نتیجه ماند و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.



مجله اخبار فوتبال خارجی

چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 5 بود که ریس جیمز روی پاس آلونسو پیش افتاد اما ضربه او را داوید دخیا مهار کرد.
سه دقیقه بعد، این بار از روی پاس میسون مونت، ریس جیمز دوباره در موقعیت گلزنی قرار گرفت، اما حضور به موقع راشفورد، دروازه یونایتد را نجات داد.
در دقیقه 9، یونایتد با ارسال الکس تلس، اولین موقعیت جدی خود را روی دروازه حریف ایجاد کرد، اما ضربه سر برونو فرناندز دقیقاً همان جایی بود که ادوارد مندی بود.
دقایقی بعد از روی کرنر تلس، توپ با ضربه سر واران به رونالدو رسید، اما ریباند او دروازه چلسی را از دست داد.
این بازیکنان چلسی بودند که بیشترین توپ و میدان را در اختیار داشتند و موقعیت های بهتری روی دروازه میزبان ایجاد کردند، اما دقت نکردن دخیا در ضربات پایانی و عکس العمل های خوب او باعث شد تا موقعیت ها را یکی پس از دیگری از دست بدهد.
بازی به همین منوال ادامه یافت و در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.
یونایتد نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 48 روی پاس کوتاه ماتیچ رونالدو پیش افتاد اما تکل آسپلیکوتا این فرصت را از ستاره پرتغالی یونایتد گرفت.
در ادامه بازیکنان چلسی پیش افتادند و کم کم بازی را در دست گرفتند تا سرانجام در دقیقه 60 دروازه یونایتد باز شد. روی حرکت ریس جیمز از سمت راست و پاس او بود که توپ با دخالت کای هاورتز و ضربه سر او در تیرک دور به مارکوس آلونسو رسید و او با ضربه ای مطمئن کار را تمام کرد.

اما برتری تنها دو دقیقه به طول انجامید و یونایتد به سرعت کار را به تساوی کشاند. پرواز و پاس خوب ماتیچ برای رونالدو با ضربه محکم آن بازیکن همراه شد و ماندی چاره ای جز تسلیم نداشت.